Yalnızlıkta bekleyen güçlü biriydim Her zerresi yere basardı ayaklarımın Gözlerim ufka vurgundu Ufka tutkundu…
Çiçekleri severdim, kelebeklerle oynaşırdı ellerim Arılara uzanırdı Damarlarıma çekerdim kokuları Senin diye Bütün seslere hayrandı kulaklarım Sesin diye…
Karanlıklarda dost bir yabancı aradım bıkmadan Sessizlikle yoldaş oldum saatlerce Susturuldum Sustum.
Gözlerim kapanınca yaşadım seni hep Kirpiklerimin hıncından kurtaramadım ne yaptıysam Gün ışığına çıkaramadım, çıkamadın Hiç bir şey korkutamazdı beni Korkmazdım.
Değişti her şey aniden Sen geldin, gülümsedin, merhaba dedin Bir damlasıydı sevginin bulamadığım Yüreğini açtın, denizdi, deryaydı Çelik zincirlerle bağlanmıştım, göremedim Sen gelmiştin Korktum Gidersin diye titremeler sardı avuçlarımı her el uzatışında Gitmedin Gitmeyecek sandım Gidemez sandım…
Bıraktığın rüzgâr yerlere vurdu yüreğimi Süründüm ardından, süründüm, süründüm Bütün gölgelere baktım, bütün gölgelerle birlikte ağladım Kimse bilmesin diye gittiğin yönü sakladım İnanır mısın İzlerine bakmayı kendime yasakladım…
Seninle birlikte o korkusuz adam da gitti Gücünü sıfıra eşitlemiş bir yürek kaldı Bu adam boynunu büktü Sadece senli rüyalara sevdalandı Hayata omuz silkti Arada gözleri, uzaklara dalıp dalıp gitti Her defasında bir kaba ses böldü rüyayı “Anlasana artık, anlasana! ” dedi “Bu sevda bitti… Bu sevda bitti.”
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Sevda Bitti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Sevda Bitti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her defasında bir kaba ses böldü rüyayı
“Anlasana artık, anlasana! ” dedi
“Bu sevda bitti… Bu sevda bitti.”
Çok hüzünlü bir şiir, hüznü sadece şiirlerde yaşamanız dileğiyle.Saygılar.