(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖYLÜ KIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖYLÜ KIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep benim diyor,dağları yaratan, Bak benim diyor, yüreği hoplatan, Açmış göğsünü,geçti utanmadan, Hele bir bakın,karşıdan gelene .. İçinten geleni aynı saflıkta yansıtmak degiştirmeden TEBRİKLER..
Ah köylü kızı, neden çıktın köyden, Çıkmışsın birden, köydeki özünden, Şehri köy sanma, var akıllı senden, Bir gün gelir de sen yanıp ağlarsın. ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM TEBRİKLER
Ne yazık ki bu tür kızlarımız ve erkeklerimiz çok fazla. Bunun sorumlusu aslında onlar değiller biliyoruz ama yapabileceğimiz hiç bir şey de yok onun için ahlanıyoruz aslında.
Köyden şehre inenler ne şehirli olabiliyor, ne köylü, İki arada bir derede kalıveriyorlar şaşkın ördekler gibi.
Gerçek anlamda çok özeldi şiriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Hep benim diyor,dağları yaratan, Bak benim diyor, yüreği hoplatan, Açmış göğsünü,geçti utanmadan, Hele bir bakın,karşıdan gelene.
Bir etek giymiş, rengi var allıdan, Param çok diye, almış lüx çarşıdan, Herkes bakarmış geçince yanından, Gurur duyarmış, ona baksalar da.
E güzel dediğin de böyle cilveli olmalı, yürek hoplatmalı değil mi dost, hoplatmalı ki böyle güzel şiirler yazdırsın harikaydı dost beğeni ile okudum kutluyorum ve saygılarımı sunuyorum....
Bu büyük şehirler kimleri alıp götürmüyor ki, kimleri yok etmiyor ki içinde... Keşke bir köylü kızı olarak kalsaymışım ya da bir köylü kızı olsaymışım dedittiriyor bu şehir insana... Kutluyorum hocam bu harika çalışmayı, çok beğendim...
Yakıp yıkarsın, yürekler yakarsın,
Ah be köylü kız kime yan bakarsın,
Sendeki ateş, yakmaz’ mı sanırsın,
Kalbim çarpıyor şuna bakar’mısın.
YÜREĞİNE SAĞLIK GÜZEL VE HARİKA YORUM SAYGILAR SEVGİLER