(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
444- SORU VE CEVAP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
444- SORU VE CEVAP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gölgenin çizgisini sormakta olan sensin. Gölgenin sahibisin? Cevabı vermelisin.
bilsekte karşıdan duymak isteriz her zaman değilmi ....bu daha mı güzel ve doyurucu geliyor acaba bizim için :) kutlarım ... saygım selam ile arkadaşım
Manevi varlık olarak insan oğlu,yaratılış gayesinin ötesine gidememektir.Hyatımızı manalaştıran bu manevi olgu zaten var oluş gerekçemizi ortaya çıkarmaktadır şiirinle sorduğun soruyu bununla bütünleştirip birazda olsa cevabına yaklaşmış bulundum.Dizelerini kutlarım.
Gölgenin çizgisini sormakta olan sensin. Gölgenin sahibisin? Cevabı vermelisin.
..bizlere kısa ve öz verilen soru ve cevap, şu an bütün halinde saygıdeğer şair dostlarımın akıllarında şekillenmeye çalışlıyor. bu dizelerde ne denmek istedi diye algıladım bir bütün halinde. bu şiir şiirin kendi gerçekliği olduğunu belirtmeye çalışıyor. hayat boyu sorup cevaplayan bizleriz, peki ya siz ..?
Gölgesinden önce insanın kendisini güzel bir çizgide bulundura bilirse ve de buna sabır ve sebaat le devam ederse gölgesinin hangi çizgide olduğunu kendiside biler.. Endişelenmesine gerek yoktur artık Şu anki nesil gelecek neslin ışığı GELECEK NESİLDE GÖLGESİDİR. BU NESİL BİZİM IŞIĞIMIZA BAKARAK GÜNEŞ OLMALI VE PARLAYABİLMELEDİR KISA VE ÖZ ÖZLÜ BİR SÖZ TEBRİKLER SELAM VE DUA İLE
İnsan düşünen bir varlıktır. yaptıklarımızla ilgili sorulara verecek cevabımız yoksa bunu iki kez düşünmeliyiz. O zaman hata yapma oranımız düşecektir. O gölge bizimse yaşıyoruz ve sorumluyuz demektir. Hadi cevap ver bakalım.
mükemmel.....
gölgenin sahibi sensin....
suretin asli sen
gönlümün sultani sen................
sairim ben de costum... :-)))
sevgimle...