(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kördüğüm Oldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kördüğüm Oldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence de artık kimseyi sevmiyorsunuz Serap Hanım Sevseydiniz yüreğiniz bu denli nefret dolmazdı...
Bazen küseriz alemden... Böyle zamanlar da canım, dostum diyenlerden de küseriz... yaşla kuruyu bir arada yakar gideriz... haketmişler miydi diye de sormadan kendimize... Bazen de dağ dağa küsmüş. dağın dağdan haberi yok... gibi bir hallere gireriz...
Ama pireye kızıp yorganı yakmanın bir anlamı yok ki...
Vay be bende bugün tüm atasözlerini sıralayıp duruyorum :) Her halde dost bildiğim bir dostu gördüğümden olacak ki çenem açıldı...
Bir zamanlar bir şiirimin bir kıtasında <kimisi korda üşür kimisi karda yanar> demiştim..Şiirinizin mısra aralarında bu vardı..
Ademoğlu zaman zaman bunalır ve bir el bekler elinden tutacak, bir göz bekler içi gülerek bakacak ve bir ruh bekler onu anlayacak, ne yazıkki günümüz şartlarında hayatın bin bir türlü gailelerinin ağır bastığı bir ortamda bunu bulmak çok çok zor...
Şiir şiir diliyle çok şeyler anlatıyor biz okuyuculara, şiiri hakkıyla okuyup irdeleyenler mutlak nasiplenirler bu nadide eserden ben bana düşeni ziyadesiyle aldım teşekkürler..
Güzeldi anlamlıydı bir o kadarda hüzün yüklüydü, kutlarım sizi ve bu nadide eserinizi TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetle..Allaha emanet olun..yudumyunus
Sevmiyorum kimseyi,
Görmüyorum kimliğimi,
Duymuyorum kalbimi
Yetmedi mi?
Bence de artık kimseyi sevmiyorsunuz Serap Hanım
Sevseydiniz yüreğiniz bu denli nefret dolmazdı...
Bazen küseriz alemden...
Böyle zamanlar da canım, dostum diyenlerden de küseriz... yaşla kuruyu bir arada yakar gideriz... haketmişler miydi diye de sormadan kendimize... Bazen de dağ dağa küsmüş. dağın dağdan haberi yok... gibi bir hallere gireriz...
Ama pireye kızıp yorganı yakmanın bir anlamı yok ki...
Vay be bende bugün tüm atasözlerini sıralayıp duruyorum :)
Her halde dost bildiğim bir dostu gördüğümden olacak ki çenem açıldı...
Sevgiler