(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elma Şekeri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elma Şekeri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukluğumuzda şekerci dükkanlarının tezgahlarını süslerdi elma şekerleri ve bir tane alabilmek için ne çok yalvarırdık annelerimize. Dayanamayıp aldıklarında ve uzatıklarında elimize mutluluğun doruklarında dolaşırdık çocukça yüreğimiz ile. Sonra annemiz bakıp yüzümüze dudaklarımıza sürülen kırmızılıkları silmeye çalışır ya da dilimizi dudaklarımıza götürüp o tadı daha çok almak istedik adeta.
Beni çocukluğuma götürdü dizeleriniz.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
onurumsun tarafından 3/2/2009 4:48:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
bazen içimdeki çocuğu büyütmüyorum hakedeyim diye arkadaşlarımın bana takdığı büyümeyen bebek lakabını bazende gerçekçi ayakları yere basan bir kadın oluyorum teşekkürler şiiri bana sevdiren can arkadaşım
evet şiirin temasın da çocuk masumluğu vardı şiir dostu masumca yaşamaktan uzak olan insanlar geldi aklıma yorumunuzada teşekkürler onurlandırdınız beni
ne kadar güzel anlatmışsın beni çocukluğuma getirdin ve arasıra akçayda da alırım hatta derler aynı çocuk gibisin diye olsun çocuk olmayı seviyorum keşke o yaşlarıma dönebilsem kutlarım ciğer paremi sevgimle sami.kardeş.
Tebessümle anılar canlandı gözümde yanaklar kırmızılaşmış ikiiii
Çok hoştu üççççç
Gökten üç elma şekeri düşmüş;
Biri yazana, biri okuyana,biri yorumlayana.
Tebrik ediyorum,sevgimle...