(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O zaman derim ki kendime; hayat ne kadar zor bir arenadır! Kolaylıkları da var belki ama onlar bana çok uzaklardadır, Başımı alıp gideyim, yollara düşeyim, bir garip yolcu gibi, Arayıp bulayım uzaklarda olanı, hep zorda bıraksa da beni… hayat gerçekten arenadır..çok güzel dile getirmişsiniz..tebrikler..
Hayat hep aynı tekdüzelikte değil tabiki. Zaman zaman hep yaşıyoruz. Sevinçler,üzüntüler tezatlarıyla varlar her şey gibi. Sürekli biri olsaydı, diğerini nasıl bilecektik. Elimizden gelen ise güzel olanları biraz daha fazla görmeye çalışmak. Sevgilerimle.
O zaman derim ki kendime; hayat ne kadar zor bir arenadır! Kolaylıkları da var belki ama onlar bana çok uzaklardadır, Başımı alıp gideyim, yollara düşeyim, bir garip yolcu gibi, Arayıp bulayım uzaklarda olanı, hep zorda bıraksa da beni…
O zaman derim ki kendime; hayat ne kadar zor bir arenadır! Kolaylıkları da var belki ama onlar bana çok uzaklardadır, Başımı alıp gideyim, yollara düşeyim, bir garip yolcu gibi, Arayıp bulayım uzaklarda olanı, hep zorda bıraksa da beni…
"HARARET NARDADIR SAÇ DA DEĞİLDİR, KERAMET HIRKA DA TAÇ DA DEĞİLDİR, HER NE ARAR İSEN KENDİNDE ARA, KUDÜS DE MEKKE DE HAC DA DEĞİLDİR"..HACI BEKTAŞİ VELİ
HİÇBİR ŞEY SENDEN UZAK DEĞİL DAL KENDİ İÇİNE ARA BUL ONU.
GÖNLÜNÜZDEN GÜZELLİKLER EKSİLMESİN, SEVGİ VE SELAMLAR.