(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TİK TAK..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TİK TAK..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde bir balon gibi gittikçe büyüyor sensizlik Koltuğumun altın da saatli bombaymış demek seni sevmek Tik tak tik tak …………… ________________________________
______evet Halil, sevemek ve onsuzluk birbirlerine zitlar... -aslinda o varki onu seviyorsun ve onsuzlugu bile o var oldugu icin yasiyorsun... -ama kader iste yasiyor insan 'hasreti' istemesede... mühim olan sevgi bence... * -begeniyle okudum, yüregine saglik diliyorum...
yüreğimin tam ortasındaki saatli bombaymış demek seni sevmek yüreğimdesin şiirlerinle ve yüreğimin kapılarını zorluyorsun tak tak tak tak......................
Kapanan bir kapı ardımdan Ve ben artık senin için yokum İçimde kırılan bir şeylerin sesi çınlıyor caddenin molozlarında Yapraklarından su yeşili güneş damlatan manolya ağacı neden Suskun bugün Neden? Neden rüzgâr saçlarımı okşar gibi okşuyor içimde ki İntihar duygusunu Ne yana baksam sağır bir yalnızlık Dünyamı durdu yoksa duran kalbim mi? Konuşmak sesime dokunmak istiyorum Bildiğim tüm kelimeler nerede Bir jiletin damarı kesmesi gibi Kesiyor suskunluğun sözcüklerimi Düğümleniyor bir şeyler boğazımda İçimde bir balon gibi gittikçe büyüyor sensizlik Koltuğumun altın da saatli bombaymış demek seni sevmek Tik tak tik tak ……………
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
Koltuğumun altın da saatli bombaymış demek seni sevmek
Tik tak tik tak ……………
________________________________
______evet Halil, sevemek ve onsuzluk birbirlerine zitlar...
-aslinda o varki onu seviyorsun ve onsuzlugu bile o var oldugu icin yasiyorsun...
-ama kader iste yasiyor insan 'hasreti' istemesede... mühim olan sevgi bence...
*
-begeniyle okudum, yüregine saglik diliyorum...
sevgiyle kal...