(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARKA KAPIDAKİ KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARKA KAPIDAKİ KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN BU ŞAİRİN KARDEŞİYİM İŞTE NASIL BECERİYORSUN BİLMEM EN İNCE YÖNTEMLERLE BU KADAR ANLATIMI ŞİİRİNİ BİR KERE OKUYUPTA ANLAYAN ŞAİR DEĞİLDİR BENCE HER SATIRINDA AYRI BİR TILSIM YATIYOR... TEBRİKLER ABİM BEN SENİN ATTIĞIN ADIMLARIN ÜSTÜNE KOYMUŞUM BÜTÜN YÜKÜMÜ SENİNLE ŞİİRİN GIDASINI ALMAK NE KADAR DA GÜZEL OLUYOR BE USTA... TEKRAR TEBRİKLER İMİTASYON GÜÇLERİN ŞAİRİ...
YALÇINİ tarafından 10/22/2008 2:31:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel somutlama yapıp şiiri güçlendirmişsiniz...imgeleri çok iyi kulanmişsınız ama biraz daha gerçekçilik içrseydi tam müthiş olurdu... sizi yürekten kutlarım sevgili abim...
NASIL BECERİYORSUN BİLMEM EN İNCE YÖNTEMLERLE
BU KADAR ANLATIMI
ŞİİRİNİ BİR KERE OKUYUPTA ANLAYAN ŞAİR DEĞİLDİR BENCE
HER SATIRINDA AYRI BİR TILSIM YATIYOR...
TEBRİKLER ABİM
BEN SENİN ATTIĞIN ADIMLARIN ÜSTÜNE KOYMUŞUM BÜTÜN YÜKÜMÜ
SENİNLE ŞİİRİN GIDASINI ALMAK NE KADAR DA GÜZEL OLUYOR BE USTA...
TEKRAR TEBRİKLER İMİTASYON GÜÇLERİN ŞAİRİ...
YALÇINİ tarafından 10/22/2008 2:31:47 PM zamanında düzenlenmiştir.