Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİCE UYKU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİCE UYKU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda kuşunun kanatlarında iyi uykular çocuk, ama yine de sen tavşan uykusuna yat derim, bir gözün açık olsun e mi...))) Güzel şiirin sabahıma neşe gönderdi, teşekkürler.
Bu kadar güzel bir uykudan uyanmayı kim ister ki? Ay mavi olsaydı nasıl görünürdü diye düşündüm ve yıldızlar turkuaz. Hayallerimizi de pembeye boyayabilsek,kabusları da rüyaya... Gönül defterinizdeki resim hiç solmasın ve kaleminiz hiç susmasın Ayşe Hanım. Sevgiyle kutluyorum güzel şiiri yazan yüreğinizi.
"Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!.."
Mavi gönül yolculuğunda, Bir kahve molası tadında, Düş kadar kısa, ömür kadar uzun, Tadımlığın şahvari tahtında, Verimkarlığın dizelenmesiydi.
Uyku sarmalanmışlığını ben de;
"Şimdi duygularla yüklü, Mehtap huzurunda; Seven bir yürekle iki büklü, Civan endamlı gülücüklere, Hepten sıpsıcak döklüyüm.
Rüzgar sesiyle ninnili, mahmur Dalgalı denizle beşikte Bir tatlı uykunun eşiğinde yorgun Sallantıda... Ha gittim, ha gideceğim. Rehavete teslim için hemende, Rolantide... Ha bittim, ha biteceğim.
Huzurun haz yüklü şefkatine, Bürünüp topyekün bedenimle... Uykuya tüm benliğimi bi hakkın Yüreğim hariç.. Sevgi yüklü tevekkülde... Teslim edeceğim..."
Diyerek dillendirmiştim. Selam, saygı ve Edip'çe tebriklerimle...
Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!..
yaaa harika bir şiirdi..ne denilebilinir ki? yaratıcılık işte bu olsa gerek.. hem mesaj içerikli hemde ahenkli anlatım kısa ve öz süper olmuş o güzel yüreğinize sağlık tebrik ederim kaleminiz daim olsun
Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!..
OOOOh! Ayşe Hanım çok imrendim doğrusu. Yer varsa ben de gelebilir miyim. Arada bir hayal de olsa insanı bu duygular dinlendiriyor. Kutlarım bu güzel şiirinizi. selam sevgiler.
Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!..
oohhhhh.... gel keyfim gelllll....kıskandırdın doğrusu..... dünya umurumda değil diyorsun....ne güzellll
Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!..
Insallah bir sevgi yagmuru yagar üzerinize, uyanirsiniz :)))) Heveslendim fondaki güzellige ve hamaga... Güzel bir hayal ve kurguydu, yüreginize saglik.
Gönül defterime Yeni bir resim çizdim Tarihlerle oynadım Biraz da yaşımı ufalttım Takvimi doğum yılıma aldım Ay’ı maviye boyadım Yıldızları turkuaz Bir de güneş’e hamak astım Sallanıyorum Uyandırmayın!..
yemin ederim seni şiirlere dalma dünyasından uyandırmayacağım sevgili ayşe ... çok şahanesin çok ...
Sevda kuşunun kanatlarında iyi uykular çocuk, ama yine de sen tavşan uykusuna yat derim, bir gözün açık olsun e mi...)))
Güzel şiirin sabahıma neşe gönderdi, teşekkürler.