(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KEŞKE HERKESİN YÜREĞİNDE BİR SEVGİ KIRINTISI OLSA DEĞİLMİ DOST OYSA SEVGİSİZ BİR DÜNYA VAR VE HALEN HERGÜN ÖLEN İNSANLAR ÇOCUKLAR ANALAR VAR HAYVANLARI UNUTTUK MALESEF DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK DOST
Hayvanları severim, türlerinin farklı olması önemli değil, Televizyon programlarındaki tercihim de belgesellerdir, Hep yeni bir konu giriyor gündemime, zenginleşiyorum, Dünyanın ne kadar harika olduğunu yeniden anlıyorum…
Bir maymun türünü anlatayım, yavru sırtında yapışık gibi, Menziline doğru hızla yürürken sırtında kimse yok sanki, Yavru orada sıkıldığında dönüyor ve karnına yapışıyor, Bazen dünyaya oradan, rahatlıkla ters bir yönden bakıyor…
Canlıların arasında insan seçilmiş, sadece bizim tür akıllı, Akıllı olmamız zekamızdan kaynaklanıyor, bu daha farklı, Diğer canlılardaki bizim gibi değil, duygusal yahut görsel, Hepsinin davranışları kendine özgü, bence zekaları da özel…
Kainatın kendine özgü dengesi vardır, eksiklik kabul etmez, Sevilmeyen sivrisinek türü bile eksilse doğa kabul edemez, Sayısız canlı yahut cansız var olmaya devam edecek burada, Sonrası malum değil, orada neler olacağı da başka bahara… ___________________________________________________- ÇOK GÜZEL BİR HAYAT DERSİ BU HER YÜNÜYLR MÜKEMMEL SİZ KULADIM EFEM SAYGIMLA.........
saygı ve selamlarımla