(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Adamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Adamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep doğru yerden giden Hak hakikat için dua eden Her yerde iyiliği güden Bir gönül adamıdır o
Sevgisi bitmez ki millete Aman vermez ki zulmete Bulaşmaz ki hiç bir illete Bir gönül adamıdır o
Sohbetine doyum olmaz Duasız güne hiç uyanmaz Kötüye sırtını dayanmaz Bir gönül adamıdır o
Yüreğinize saglık.. Sizin tanıttıgınız bu gönül adamı şahsında başta kendisi olmak üzre tüm gönül adamalrına saygı ve hürmetler::Allah onlardan daim etsin ve eksik etmemesi dileklerimle..Kalemniz daim olsun üsdadım...
birisini bu denli güzelliklerle tanıya bilmişseniz sizin şansınız ve sizde onun kadar iyi ve gönül adamı olmasaydınız onu tanıyamazdınız herhalde .Yine çok güzel dizeler dökülmüş yüreğinizden sevgi ve saygılarımla.
Sevgisi bitmez ki millete Aman vermez ki zulmete Bulaşmaz ki hiç bir illete Bir gönül adamıdır o ==================== Bu Değerli Gönül adamına canı Gönülden Kutlarım. Yürekten Tebrikler Değerli Üstadım .. Yüce Allah Böyle Değerli Gönül insanlarıyla tanıştırsın saygı ve selamlarımla ..