(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluk mu? Nerede sahi bizi oyalayacak o gizli belde? Onlar şimdi başka baharda, bizleri bekliyorlar belki de, Hemen yola çıkabilirsek bulabiliriz, zaman kalmadı bize, Gideceksek gidelim, kalmaksa o daha başka bir mesele…
-------------- Artık sustu her yer, bu da başka bir işareti olmalı kainatın, Gitme zamanıdır diyorum, geç kaldık, herkes hazırlansın, Yolda mola yeri bulabilirsek detayları orada konuşabiliriz, Bulamazsak o da başka bahara deriz ve yola devam ederiz…
Güzel dizeler ve güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi Saygı ve hürmetlerimle.
Seslerin çok sesi çıkmaya başladı, illallah diyorum artık, Duyan duysun benimle birlikte, duymayanlara da ‘Elveda!’, Uzun yollarda yürüdük, çok uzak diyarlardan kalkıp geldik, Dönme dolap gibi bu dünya, ne uyduk ne de sevinebildik…
Artık sustu her yer, bu da başka bir işareti olmalı kainatın, Gitme zamanıdır diyorum, geç kaldık, herkes hazırlansın, Yolda mola yeri bulabilirsek detayları orada konuşabiliriz, Bulamazsak o da başka bahara deriz ve yola devam ederiz…
Güzel duygularla yazılmış bir şiir daha,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun.Saygılarımla
Onlar şimdi başka baharda, bizleri bekliyorlar belki de,
Hemen yola çıkabilirsek bulabiliriz, zaman kalmadı bize,
Gideceksek gidelim, kalmaksa o daha başka bir mesele…
--------------
Artık sustu her yer, bu da başka bir işareti olmalı kainatın,
Gitme zamanıdır diyorum, geç kaldık, herkes hazırlansın,
Yolda mola yeri bulabilirsek detayları orada konuşabiliriz,
Bulamazsak o da başka bahara deriz ve yola devam ederiz…
Güzel dizeler ve güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi
Saygı ve hürmetlerimle.