(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selim-3o, özlemin ne olduğu konusunda herhalde ne anlama geldiği biliyorum;büyük bir tanım bulmuş gibi bir de özlemin tanımını yapmışsınız,"duyulan kişinin gelmesi " demiş ve bizi aydınlatmışsınız...Bir dermandan bahsedilmiş,fakat rüzgar olumsuz bir anlamda kullanılmış ama her nedense şiirin sonunda derman olarak anlatılmaya çalışılmıştır...Duyguları kavrama olayına gelecek olursak,şiirin özüne hakaret ediyorsunuz ki,herkes anlamak istediğini anlar;ama sizin gibi yanlış anlama hakkı tanımaz! Şiire duygu bakımında kimse kimseye birşeyler anlatamaz mantık hatalarını dörmemeiz gerek değil mi? Saygılarımla...
Şiir yapısına uygun olduğunu söylemek isterim;ama Şiirde mantık hataları var tamam hasret teni delen bir rüzgara benzetilmiş ;fakat sonra "sen derman olup yetişince" dendiği zaman acaba bu rüzgar olup teni delen hüzün nasıl dermana dönüşüyor...Saygılarımla...