(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ceylanlara dedim ; çöl sizin olsun , Mecnun sizin,Leyla da sizin olsun !. Bana güzel gözlü kekliğim yeter , Bu benim derdim Mecnun’ dan da beter. ******************birsürü yahşi şey ortada iken ******************bir kaç derde sakın kafayı takma ******************bir gül kokusuna değer bin diken ******************biricik gülünü kokılada yakma...
Ceylanlara dedim ; çöl sizin olsun , Mecnun sizin,Leyla sizin olsun !. Bana güzel gözlü kekliğim yeter , Bu benim derdim Mecnundan da beter.
vay be ne dertmiş dedirtt yani bana.. kısa ama öz olarak derdini anlatmışsın da kime:)) yazan yüreğini kutladım.. sevgilerimi saygılarımı bırakıyorum..
ne derdin var bu kadar arkadaşım ben senin dostun değilmiyim söylede bilelim.. çare olamam ama en azından paylaşırım.. söz kimseciklere demicem sadece site içinde ki şiir dostları bilir o kadar:)))