(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞLARIN TAŞIYAMADIĞI YÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞLARIN TAŞIYAMADIĞI YÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eli boş gidilmez gidilen yere, ben boş gelmedim suç getirdim. dağların taşıyamadığı o ağır yükü, iki kat ettim de çok güç getirdim.........insan insan hem cahil hem nankör . insan insan boyundan büyük her işe talip merhamet ve dua ile....
Muhakkak ki Biz, emaneti göklere, arza ve dağlara arz ettik. onu yüklenmekten çekindiler ve ondan korktular. ve insan onu yüklendi. muhakkak ki o çok zalimdir, çok cahildir. ayetini çağrıştırdı şiiriniz...
bir şeyi daha çağrıştırdı ki: cahil olmamızla birlikte, irademiz var.. yaptığımız günahlara samimi tövbe edebilme ve bu vesileyle arınabilme, arındıkça yükselebilme seçeneğimiz var... bize bahşedilen bu nimeti mükemmel şekilde kullanabilsek, cahil sıfatından sıyrılıp, melekleşiriz de... inşaAllah hayattaki çabamız melekleşme yolunda olur... yüreğinize sağlık efendim, her zamaki gibi dağları sığdırmıştı içinde... Allah´a emanetsiniz.
ben boş gelmedim suç getirdim.
dağların taşıyamadığı o ağır yükü,
iki kat ettim de çok güç getirdim.........insan insan hem cahil hem nankör . insan insan boyundan büyük her işe talip merhamet ve dua ile....