(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARZ-I HÂL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARZ-I HÂL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut iplik , sevda urgan Asıldım ya ölemedim Taşlar yatak , toprak yorgan Basıldım ya ölemedim
Ölemedik takılı kaldık hayatın tel örgülerinde...Orhan Veli demiş ya hani "Giderayak" şiirinde "Yoksa biz bu dünyadan değil miydik?" diye,aynı o hesap...Hep gidişe hasret yaşadık ve kalışa mecbur...Ölümdür tek beklediğimiz takılı kaldığımız hayat karmaşasında ...Ölümün bizi beklediği zaman da gelecek...
Ahenk harika..Okuyunca bir hafif rüzgar gibi geliyor insana şiir...Rüzgar esip geçiyor ama bin türlü düşünce bırakıyor ardında.Düşüncelere saldı beni...Kaleminiz daim ola...Saygılar hocam...
en kısa zamanda bulur yazarım...yerleşmiş bir takım kelimeler var mecburen kullandığımız ve en azından anladığımız....öz türkçemizdeki karşılığını bulup kullanmaya çalışacağım...
Asıldım ya ölemedim
Taşlar yatak , toprak yorgan
Basıldım ya ölemedim
Ölemedik takılı kaldık hayatın tel örgülerinde...Orhan Veli demiş ya hani "Giderayak" şiirinde "Yoksa biz bu dünyadan değil miydik?" diye,aynı o hesap...Hep gidişe hasret yaşadık ve kalışa mecbur...Ölümdür tek beklediğimiz takılı kaldığımız hayat karmaşasında ...Ölümün bizi beklediği zaman da gelecek...
Ahenk harika..Okuyunca bir hafif rüzgar gibi geliyor insana şiir...Rüzgar esip geçiyor ama bin türlü düşünce bırakıyor ardında.Düşüncelere saldı beni...Kaleminiz daim ola...Saygılar hocam...