(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyi Kaldı Aşkın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyi Kaldı Aşkın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın, Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler, Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter, Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler... Kaleminiz daim olsun...
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın, Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler, Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter, Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler...
Vicdanı mı kaldı Allah aşkına aşkın, Ne sevdalar gördüm yetimlik sırasına giren, Çehresine feryadının sesi düşürülür, Bucaklara koyulan yüreklerden...
Sabrı mı kaldı Allah aşkına aşkın, Sitemlerle,küfrünü yüzüne üflüyor, Bir çoğunu sevdasını,beklemek sarıyor, Gidenlerde haz ki;uğramaz ayrılığın sancısı....
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın, Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler, Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter, Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler...