(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidiyorum, arkama bakmadan, elveda demeden kimseye, Usulca gel arkamdan, hiç konuşmasak da dolaş benimle, Gölgen birlikte olsun uzak ve yakın diyarlarında evrenin, Temelli kalmak istersen o da senin kendi özgür tercihin…
Yapmak istediklerimi düşününce içinden çıkamıyorum, Yol uzun hayat kısa, birbiriyle örtüşmeyen ilgileri var, Çekiliyorum bir tarafa sessizce ve yine düşünüyorum, Anlıyorum ki bu geniş dünyada zaman benim için dar…
Bu durumda yapılacakları ertelemek de işime gelmiyor, En kısa zamanda çalışmaya başlamak gerekir diyorum, Düşünmek, plan yapmak için çok zamanım bulunmuyor, Acele etmem lazım, bir an önce yola çıkmak istiyorum…
Giderken durup da bir kez olsun arkama bakmak istersem, Görmek istediklerimi değil de arkamda kalanları görürsem, Benimle gelemeyenlerin hayaliyle düşmüş olurum yola, Bilirim ki sonrasında ne bir selam var ne de bir haber bana…
Gidiyorum, arkama bakmadan, elveda demeden kimseye, Usulca gel arkamdan, hiç konuşmasak da dolaş benimle, Gölgen birlikte olsun uzak ve yakın diyarlarında evrenin, Temelli kalmak istersen o da senin kendi özgür tercihin…
Usulca gel arkamdan, hiç konuşmasak da dolaş benimle,
Gölgen birlikte olsun uzak ve yakın diyarlarında evrenin,
Temelli kalmak istersen o da senin kendi özgür tercihin…
güzel bir şiir okudum saygılar selamlar..