(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalmak ise vazgeçemediğimizle birlikte olmaktır, Daha güvenle adım atmaktır yarınlara, yaşamaktır, Bir adım ileri, iki adım geri, yahut her zaman ileri, Her iki durumda da adımlarını hep sıkıca atmaktır…
Gitmeler...Kalmayı besler. Soğuğa sormuşlar: Nerelisin? Erzurumluyum, Sivasta oturuyorum demiş. Kalma durumunda kendini gitmiş saymaktansa, giderek kalmayı rahat bırakabilir insan. Bibimmmm.
Bu şiiri keşke serbest ölçüyle yazsaydınız. Nazım birimi, ölçü, uyak olunca incelenmesi gerekiyor ve bu inceleme sonucunda uyak düzeni ve uyakların uyumsuzluğu kulak tırmalıyor. 2. kıt'anın tüm dizeleri aynı redifle bitmiş; fakat diğer kıt'alarda buna uyulmamış. İçerik olarak serbest olarak yeniden yazılmaya uygun. Ben olsaydım, bu şiiri serbest ölçüyle yazardım. Sağlıcakla kalın.
Daha güvenle adım atmaktır yarınlara, yaşamaktır,
Bir adım ileri, iki adım geri, yahut her zaman ileri,
Her iki durumda da adımlarını hep sıkıca atmaktır…
ben hiç giden olamadım ......
kutluyorum saygılarımla