(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERGİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERGİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben hayyam'ın tarihte kalmış bir şair oldugunu sanıyordum :))) birde baktım edebiyat defteri'nde tam karşımda hemide capcanlı:))) bi de şu rubai meselesi var... sanırım hayyam beyin buna bir açıklık getirmesi lazım.. şiire gelince hayyam'a yaraşır bir şiir olmuş... tebrikler dostum güzel dostum... kal sağlıcakla...
biz yeşillik sıkıntısı çekerken sen nergisten bahsediyorsun)) heralde rubai yazmak istemezken şiir rubaiye kaçmış))) seni aramızda görmekten mutlu oldum rubai bey))) kimse şair doğmaz. ahmet altan bile duvar ustasıydı))) sevgilerimle...
Kokun ve ve görünüşünle Dağ ve bayırları süslersin sevgililerin ellerinde baharın Coşkusunu yaşatansın Çünkü sen nergissin... ***************************************+ HAYYAMCA RÜBAÎ Baharın muştusu rengarenk nergis ! Açılır göz gibi renk hoş , koku mis , Nergis-i fettan ya nergis-i şehla ; Nergis-dan kalplere her türü nefis!...
Söyle bana?
Bense isminden bilirim
Çünkü baharda açan ilk çiçeksin.
Kokun ve ve görünüşünle
Dağ ve bayırları süslersin
sevgililerin ellerinde baharın
Coşkusunu yaşatansın
Çünkü sen nergizsin...
dehşet-ül vahşet vbir şiir tebrikler...harikaydı...şiirle ve esenle kal...