(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cam Güzeli... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cam Güzeli... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Güldane, çok kısa yazmak istedim. Bu şiirde elde duran gül bir imge ve üzerinde duran siyah bir elbise de bir imge, siyah elbise bir imgeyse ve sevgili her zamanki gibi gelmediyse bu normal degilmi. Bir de, tıpkı istediğin gibi cümlesi var. Gelecek kişi baştan belirtmiş veya yaşanmış hayatlar sonucu bekleyen kişi siyah bir elbise giymiş, açık söylemek istedim bana karışık ve şiir imgelem tadından uzak geldi.Sevgimle karışık siyah bir gül de benden sana olsun istedim. Hoşçakal...
Gözer takılı kalır yolalra, kulaklar kapı zilinde, beyin yalnız sevgilide, geçip otursa camın önüne elinde gül ile ne kadar beklede de gidenler dönmez ki geri bunu ayrılablar bilir sevgili şairim.
Ama beklediğimizi bilse çekip gelirmi idi acaba.
Özeldi şiirniz. Kutluyorum kaleminizi sevgiler yüreğinize. Gidenleri dönmesi dileği ile
pencere önünde öylece bekliyorum seni bir elimde gül üzerimde siyah bir elbise tıpkı istediğin gibi
ahh be sevgili! yine gelmedin her zamanki gibi
solduracaksın beni de tıpkı şu elimdeki gül gibi
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bazen çok uzun yazılmış şiirleri defalarca okursun bir şey anlamazsın,bazen bir kaç dizelik şiirden bir çok şiir çıkarırsın... yani şu okuduğum şiir gibi.bir kaç dizeyle o kadar doyurdu ki beni yeniden yeniden okuyasım geldi... çok güzeldi,çok hoşuöa gitti hatta izninle kendime alıyorum emeğine sağlık sevgili güldane şiir,umut ve sevgiyle....
pencere önünde öylece bekliyorum seni bir elimde gül üzerimde siyah bir elbise tıpkı istediğin gibi
ahh be sevgili! yine gelmedin her zamanki gibi
solduracaksın beni de tıpkı şu elimdeki gül gibi ............................ UMUTLARINIZ GÜLLER GİBİ SOLMASIN MUTLULUKLARINIZ DAİM OLSUN DUYARLI YÜREGİ KUTLUYORUM
pencere önünde öylece bekliyorum seni bir elimde gül üzerimde siyah bir elbise tıpkı istediğin gibi
ahh be sevgili! yine gelmedin her zamanki gibi
solduracaksın beni de tıpkı şu elimdeki gül gibi...
Ne zor değil mi beklemek. Umut ekilen gözlerde bir damla gözyaşı süzülürse.... Aynalara sığınır bakışlar ve yine boşluksa sevda.... Zor olur geceler ........ İsveçe sevgiler.....
Resimle uyumu harika olmuş.Yoksa resim mi ilham oldu ablacım? Her zamanki gibi çok güzel bir şiirdi.Bekleyişler, bekleyişler...Elbet bir gün solacak güller. Eline emeğine sağlık ablacım.Biraz geç okudum kusura bakma.Tebrikler... Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Yine güller acmis sayfada ablam, Siir degildi sadece, espriydi, mizahti, düsünce ve yürek eseri harika bir calismaydi. Okumak büyük zevkti. Kutluyorum Nadide kalemini...
Güldane, kara mizah şiirlerinle beni ziyan ediyorsun! Şu adamın adresini alayım, kulağıma fısılda; yalnız bir ikileme düştüm şimdi, fotoğraftaki yakışıklıya özdeşsen o gel(e)emeyen abiyi bulur, senin ayağına paspas yaparız, eyvallah hani! Yok hayal hahramanınsa peşin söyle, havanda su dövüp, ucuz hafiyeliğe soyunmayalım; gülün sapı sokağa kadar sarkıyor gibi, bir başkası sarkılmasın oradan, aman haa! Bizi uğraştırma!!!
Çok çok keyif aldım şiirinden, hala uçuyorum, konduğumda alo derim!
Kalemin hiç susmasın Can Dostum.
Dostçakal. Müjdat Eraslan.
müjdat eraslan tarafından 2/9/2009 10:45:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok muzip bir sunu olmuş bu...:-))) Resmi,şiiri okuttuktan sonra göstermiş gibi düşünürseniz yani...:-))) Aslında şiirin kendisi de öyle...:-))) Hem iyi şiir de bir bakıma traji-komiktir,bazen böyle... Kutluyorum.Saygılarımla...
ahh be sevgili gel artık ablacığımı özlem içinde bırakmışsın belli ki... güzeldi özlem kokan bir şiirdi emeğine sağlık ablacığım... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
...pek değerli şair güldane dal hanımefendi... farkındamısınız bilmem ama direkt olarak resme odaklanıyoruz...neden? e bizi hiç böyle biri beklemedi ki... yoksa bekledi de haberimiz mi yok anlamadım ki...
elinde bir gül gül pencerenden gül isteğin olsun o gün girsin pencerenden gün
ah o sevgili niye gelmez ki; zamanan tutuluk belki, belki gül mevsimi girer ışık içeri...
sevgili güldane , tarzınızı tutturmak imkansız ama ,bende özenip karaladım bir şiir.Anlaşılır anlamlı duru bir şiirdi, beğeniyle okudum tekrar tekrar.sevgilerimle.
munır tarafından 2/9/2009 8:25:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Canım benim kelimeler dans etmiş adeta...resimle de tam bir uyum içersinde...yalnız bekletilmeye değil, sevilmeye layık bu yürek...çok güzeldi bitanem...sonsuz sevgilerimle...
tıpkı şu elimdeki gül gibi
Ah be sevgili ahhh.. Her savdanın ve her sevginin muhatabına dedigi ya da içten geçirdiğidir sanırım bu şiirin.Sevgiyle.