(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TATİL BİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TATİL BİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok anlamlıydı!!! tebrikler!!! kısa öz!!! ders verici!!!
peki ders ne, özü ne, veyahut anlatılmak istenen.... bir parçacık fikir alışverişinde bulunulabilse keşke... belki de sabrı öğretiyor yorumlar...evet evet burası kesin...sabrı öğretiyor yorumlar... ama yoruldum sanki, yoruldum... tatil(!) yaramadı mı nedir!!! ??? ya da herkes tatile koştuğundan!!!!!!!!! bir tatil(!) rehaveti......
sayfanıza böyle yorum düştüğüm için özür dilerim efendim. hayırlı günler. Alla´h´a emanet olunuz...
ama o karmaşada denmez mi zaten hep "beni örtün" istersen menzile varmış ol... yine çalkalanmıştır ya miden, belki de o dalgada dönmüştür başın, tüm olumsuzluklar yani... demiştir ki sana var da yerine ÖRTSÜNLER SENİ... bir de o dalgadan umutlu çıkıp, güzel sağlam, tüm dayanıklılığınla çıkıp yere basmak var!!!! dünya hali işte... ya kurtarmış olacaksın ahiretini, ya da heba olacaksın.... Mevla herşeyin hayırlısını nasip etsin inşaAllah... yüreğinize kaleminize sağlık efendim. Allah´a emanet olunuz...
selametlerle kalasın