ah şu doktorlar seratonin’nim yükselsin diye ne çok paramı aldılar şimdilerde ücretsiz gülüyorum ve artık beyaz önlüklülere gitmiyorum bol sıfırsız kuruşlar biriktirdim yaşasın! artık çok zenginim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK MUTLUYUM ÇOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK MUTLUYUM ÇOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doktorlar olmasada kötü, doktora gittiğimiz zamanda aynı şşikayetlerden muzdaribiz. içlerinde iyileride var tabi,sözümüz onlara değil kutlarım yüreğinizi selam ve saygılar sunuyorum.
ah şu doktorlar seratonin’nim yükselsin diye ne çok paramı aldılar şimdilerde ücretsiz gülüyorum ve artık beyaz önlüklülere gitmiyorum bol sıfırsız kuruşlar biriktirdim yaşasın! artık çok zenginim...
======================== Bizim Doktorlar Hiç bir şeyin yok git diyorlar, Avrupanın Doktoru telefon edip gel birşeyin olabilir diyorlar ... Bunların ikisi de Doktor ... Tebrikler... Beni de güldürdünüz. Allah herzaman güldürsün Ağlatmasın...
HAHAH GÜZEL NE ZAMAN EKLEDİNİZ BU GÜZEL DEİZELERİ YORUMLAR ALIP BAŞINI GİDİYOR TEZ İSTİYORUM AMA YETİŞEMİYORUM GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL İFADELER YÜREĞİNE Saglık kalemin daim olsun sevgilerimle zaralıcan
Her yanımız ve bütün ekranlarımız
Yardım eli uzanıyor.
Çok sağlam milletiz gülmek bize yakışıyor.
Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarız.