(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UÇUYORUM (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UÇUYORUM (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Özgürlüğüm için hayatımdan vazgeçerim" Yıllar önce duymuşrum bu sözü ve kendi yaşamıma örnek aldım her daim. Zaman zaman kısıtlamalar getirilse de özgürlüğüme tüm gücüm ile yeniden uçmak isterim yaralı kanadım ile beni umuda koşturan özgürlüğüme.
Çok özeldi yine şiirniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Ya sonsuzluk Ya varoluş Yaşasın hür düşünce Yaşasın özgürlük
GÖNÜL KAFESİNDEN ÇIKTIMI ONU TUTAN BULUNMAZ, DORUKLARA SAĞLM BASINCA DÜNYA AYAKLARINI ALTINDA GÖK KUBBE BAŞ TACIN, İYİDEN KÖTÜDEN,GÜNAHTAN SEVAPTAN ,SENDEN BENDEN KURTULMUŞ DÜŞÜNCE ELBETTE ÖZGÜRDÜR. NE MUTLU BULANA. GÖNLİNÜZDEN GÜZELLİKLER EKSİLMESİN, ŞEN VE ESEN KALIN.
Okulda defterime, sirama agaçlara, yazarim adini Okunmus yapraklara, bembeyaz sayfalara yazarim adini Yaldizli imgelere, toplara tüfeklere, krallarin tacina En güzel gecelere, günün ak ekmegine, yazarim adini Tarlalara ve ufka, kuslarin kanadina, Gölgede degirmene yazarim. Uyanmis patikaya, serilip giden yola, Hinca hinç meydanlara adini ey Özgürlük.
Kapimin esigine, kabima kacagima, içindeki aleve, Canlarin oyununa, uyanik dudaklara yazarim adini. Yikilmis evlerime, sönmüs fenerlerime, derdimin duvarina, Arzu duymaz yokluga, çirçiplak yalnizliga, yazarim adini. Geri gelen sagliga, geçen her tehlikeye, Yazarim ben adini, yazarim. Bir sözün coskusuyla, dönüyorum hayata, Senin için dogmusum, haykirmaya. Ey özgürlük!
Benim yorumumda Zülfü Livanelinin bu dizeleriyle olsun istedim. Özgürlük her daim özgürlük O eşsiz güzel yüreğine selam ve sevgilerimle.
Yaşasın özgürlük evet yaşasın güzel bir eser okudum harika dizleride okumakta özgürlüktür özlü dizeler yakışyor kaleminize yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun sevgilerimle zaralıcan
Ah dağların doruklarına götürdünüz beni O atlardan birini yakalamak ve uçmak isterdim şimdi Çünkü çok yaptıklarımdan biriydi Köyümüzün dağlarında çobanlarla Ne yazık ki resimleri bile yok şimdi
Çok güzeldi...Yürekten tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
gönül sesimizdi şiirin
çok güzeldi
sevgilerimle