(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
büyük korku /ışığınıı yitirmek umudun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
büyük korku /ışığınıı yitirmek umudun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben korkularımı senin bakış yakışlarına kurban verdim zaman şeridimi senden önce senden sonra diye çizdim
korkular benzerliklerine rağmen kişiden kişiye farklılık gösterir. şairin de korkuları var. lakin sevgilinin ona bakışı ateş gibi. güneş nasıl ki doğduğu yerde karanlıktan eser bırakmazsa, sevgilinin bakışı da korkuları yakıp yoetmemekte. ondan önceki zaman korkuyla dolu yaşanmayan zamanken onu tanıdıktan sonra korkusuz sevda dolu zaman.
yakışlarına kurban verdim
zaman şeridimi senden önce
senden sonra diye çizdim
korkular benzerliklerine rağmen kişiden kişiye farklılık gösterir. şairin de korkuları var. lakin sevgilinin ona bakışı ateş gibi. güneş nasıl ki doğduğu yerde karanlıktan eser bırakmazsa, sevgilinin bakışı da korkuları yakıp yoetmemekte. ondan önceki zaman korkuyla dolu yaşanmayan zamanken onu tanıdıktan sonra korkusuz sevda dolu zaman.