-Suyun şeffaflığını bozdu Akan kanların yoğunluğu.-
Hangi çocuk bilebilirdi ki Ellerinin kocaman olacağını, Gözlerinin akının kızaracağını Sonsuzluğa elinin yetmeyeceğini…
Oysa şu bulut ne kadar yakındı, Güneş sanki omzundaydı, Aydede her gece rüyasındaydı.
Rüyalardan çık artık çocuk, Hayat, kıpkırmızı kan gölü Renklerine kanmadan yaşa da Gücünü sınamalarına fırsat verme… Yıkıldığında da diz üstü çok durma Kalk ellerinden güç alarak çocuk, Kalk ki gör kendi gücünü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALK ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALK ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüyalardan çık artık çocuk, Hayat, kıpkırmızı kan gölü Renklerine kanmadan yaşa da Gücünü sınamalarına fırsat verme… Yıkıldığında da diz üstü çok durma Kalk ellerinden güç alarak çocuk, Kalk ki gör kendi gücünü…
Rüyalardan çık artık çocuk, Hayat, kıpkırmızı kan gölü Renklerine kanmadan yaşa da Gücünü sınamalarına fırsat verme… Yıkıldığında da diz üstü çok durma Kalk ellerinden güç alarak çocuk, Kalk ki gör kendi gücünü…
BİR ÇOCĞUN AVUÇLARINDAKİ GÜÇ YERYÜZÜNDEKİ EN BÜYÜK GÜÇTÜR ...
HAYDİ ÇOCUK BELKİ SEN DURDURURSUN KIRMIZI KAN SAVAŞLARININ RÜZGARINI....