(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAMİL BEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAMİL BEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapar hep elbirliği, Aklında Türk-Birliği, Gönül seferberliği, Akmış meğer Kamil bey,
Güzel eserler vermiş, Devamlı zulmü yermiş, Dost bağından gül dermiş, Akmış meğer Kamil bey
Beylik bir gönül işidir, Ülkün yolunu ışıdır Oğuzumun gardaşıdır Akmış meğer Kamil bey.
harika bir dostluk örneği.. ve dizelerin içindeki TÜRK-BİRLİĞİ kelimesi benim için çok anlamlı...ABnin kuyruğunda bekliyeceğimize TÜRK - BİRLİĞİ umarım bir gün gerçekleşir yazan kaleminizi ve yüreğinizi kutladım.. saygılarımla...
Asla kıskanmam dostumu Başarısından gurur duyarım O Hiltonda yesin yemeğini Ben Köftecide doyarım
Diye bir şiir yazmış ve çok önce bu sitede yayınlamıştım şimdi kıymetli üstad KOCAKURTSOYLUM 'un sayın Kamil KARA ( Durdu ŞAHİN ) hocaya yazdığı bu şiiri görünce benim bu şiirim aklıma geldi..Şair şiirdir elbet..şair gönül adamıdır elbet..şair dost yanlısıdır elbet..şair güzeli gören nakış nakış güzellikleri ören kişidir elbet...şair KOCAKURTSOYLUM yürekli insandır ..tebrikler üstad
ozanilo üstadımızn ALACA ZİYARETİ ismli yazısında da gayet isabetlice dediği gibi HER İLDE, İLÇEDE BİR DURDU ŞAHİN OLMALI. olmalı ki sanat, edebiayt hizmetleri daha bir hızla gelişsin.
Şairi şaire aykışacak güzellikte analatan şairimize teşekkürler.
çok güzel bir şiir sevgili dost kamil KARA ( Durdu Şahin ) hepimize şiirler yazdı sağolsun ve bu güzel dosta yazdığınız şiir gerçekten hepimiz adına anlamlı bir şiir yazandan yazdırandan allah razı olsun selam ve saygımla.
Çok değerli üsatdım Kamil Kara (Durdu Şahin) Beyi harika anlatmışsınız efendim.
Gerçekten üstat Durdu Şahin tam bir hizmet adamı, başarılı bir eğitimci, usta bir şairdir.
Yayınlanmış 9 eseri, yüzlerce makalesi, yüzlerce şiiri vardır.
Çorum Alaca'da her türlü kültür hizmetinin başmimarıdır. Dergiler yayınlar, bültenler hazırlar, ünlü ve üstat şairleri ilçemize davet edip ağırlar, öğrenci yetiştirir.
Kısaca Durdu Şahin üstadımı burada anlatmak mümkün değildir yazıyla.
Sizler şiirin diliyle çok güzel anlatmışsınız efendim.
Allah razı olsun.
Durdu Şahin üstadımla dostluğunuz daim olur inşaAllah.
Güzel şiirinizde, o temiz ve güzel, insan sevgisiyle yoğrulmuş, insana saygıyla sürekli yeşil kalmış yüreğinizin sesi yüreğiniz kadar güzel dile gelmiş mısralarınızda.
Anlamlı, akıcı, manalı, müzikalitesi yüksek, dygu yüklü, kuşatıcı, samimi ve gerçek bir usta işi olan şiirinizden dolayı bir yürek dolusu saygı, sevgi ve teşekkürlerimi iletiyorum sizlere.
Şiir gibi şiir olmuş.
Şiirinizi okumak benim için bir zevkti.
Sizin gibi usta bir kaleme konu olmak, onun güzel sözleriyle tanımlanmak o kadar güzel ki kelimelerle anlatamam.
doğru yola baş koysun
bende sevdim kamili
devamı daim olsun:)) dilerim ülkü dava ve dostluk kazanır. emeğine sağlık