(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorumlarıyla bütün zamanım revan olup giden Şiirler yaz sen Bibi. :) Kim uğruna saldıracaksın kendine Bibim, değer mi? İlahi Bibim, manken mi olacaksın, neden olmasın. İnsan her yaşta güzeldir, Bibim de dünyalar güzelidir.
En iyi savunma saldırıdır demiş atalarımız mazide, Onlar demişse haklıdırlar önemlidir benim için de, Bundan sonra savunmak istediğim bir konu olursa, Önce ben saldıracağım, yeneceğim de bana kalırsa…
Bu hiç konuda değişmez, bütün savunmalar aynıdır, Nefsimizle mücadelede de aynı savunma geçerlidir, Bundan sonra kendime saldıracağım, zayıflayacağım, Ortamı tanımam ama belki ben de manken olacağım…
Artık hareket tarzım değişti, kendi içime yöneldim, Orada konaklayacağım, dünyaya oradan bakacağım, Belki beni kimse görmeyecek, bunu düşünmüyorum Sadece içimde varım, orada olduğumu biliyorum…
Kim uğruna saldıracaksın kendine Bibim, değer mi?
İlahi Bibim, manken mi olacaksın, neden olmasın. İnsan her yaşta güzeldir, Bibim de dünyalar güzelidir.