(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerim çırpınarak ela gözlüm diyecek Bilmezmisin sevgiyi bir duygu değilmidir ================ Duygu lar içinde sevda pınarından akan satırlar Yüreğine sağlık Çok güzeldi
..Bilmez misin sevgiyi bir duygu değil midir... Özlemde güzel bir şey Bağrımıza bakarız Sevgiliyle yanıp tutuşuyor der yürek. Özlemek Öyle bir şeydir ki seviyorum dersin , özlediğini hiç farketmezsin . O da güzel ya işte sevmek öylesine güzel bir şey . Yanarken bile bağır özlemek seygiye karşı mutluluk depoluyor... Bu dizeleri tebrik etmiyor aynı zamanda Bu şiiri temsil ettiğiniz için Yürekten kutluyorum .
A & B tarafından 2/5/2009 3:24:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
>Gönlünden sevgi eksilmesin.Öyle bir gönül ki hep sevilmeye laik.Bir gönülki gül kadar temiz. Şiirin aşk kokuyor.Seslenilen sevgiliye iletildi bu şiir emin ol.Okudu. Yüreğinde ellerinde dert görmesin. Laik olduğun yerdesin...... Sevgilerimle ............................................................................Belmando..........
Bilmezmisin sevgiyi bir duygu değilmidir
================
Duygu lar içinde sevda pınarından akan satırlar
Yüreğine sağlık
Çok güzeldi