(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yatak lambası... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yatak lambası... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanoglunun erişemedigi hayali yada ulaşamadıgı hedefinin ürünüdür hüzün. Nedense diye sormayın. O hüzün hayatta doyumsuzlugumuzun sonucu Güzel anlattınız Teşekkürler
Bitanem epey bir zamandır ara verdim ama seni çok özlediğimi bilmeni istiyorum...severim böyle cesurca itirafları...hele hele yazan Can yüreğimde yerini çoktan almış ise...doyumsuzdu gene...kısa da olsa ayrılmak zor oluyor bu güzel dizelerden...yüreğine ve emeğine sonsuz sevgilerimle...
Güldane abla, keskelerimiz güyalarimiz neler neler düsleriz de hep icimizde kalir böyle. Kaleminiz öyle etkili ki, her okudugumda bir hayalimi yasiyorum icimde. insallah bundan sonra yasanir ümit ettiklerimiz, düslediklerimiz. Sevgi ve saygilar güzel yüreginize...
Binlerce sokak lambası gelse de bir araya Bir mum kadar bile aydınlatmaz Sevginin ışığı vurmadıkça gönül denen saraya Ağustos ortası güneş bile ışık olmaz
:)) gülümsettiniz beni sizi her ne kadar hüzünle dolduruyorsada benim sokak lambası ile ilgili anım çok farklı kitap okumayı severim, çokda severdim annem kızıp lambayı kapattığında sokak lambası ışığında romanımı bitirmeden uyumazdım çocukluğuma götürdünüz beni teşekkürler
Kısa ve öz şiiriniz anlatmış kendini dizelerinizde..Emeğinize ve kudretli kaleminize teşekkür...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Henüz gazete köşe yazımı bitirdim, gazeteye postalamadan önce, bir daha gözden geçireceğim de bir siteye göz atayım, dedim... Hemen gözüme çarptın, hınzırlık yapma, şiir girince bildir, dediğimin üstünden bir yüzyıl geçmiş gibi unuttuma yat şimdi! Affına sığınarak "arkadaş listem"e kimseyi almıyorum, ancak rastlarsam ya da çok uygunsam -ki böyle bir şey eşyanın tabiatına aykırı- yorum atabiliyorum, ters gelirse de atmıyorum, iyi bilirsin! Haa, haber vermediğin için şiirini yorumlamıyorum, o lambayla sana mutluluklar diliyorum, denize yakamoz motifli ayın çatlar artık!!!
Güldane Hanım Sokak lambası şiir sahifenizi öyle bir aydınlattı ki Gecenin karanlığı yok oldu. Çok romantik bir şiir ve onu tamamlayan çok romantik bir resim. Kutlarım güzel yüreğinizi.Selam sevgiler.