(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VURAN KİM VURULAN KİM ???? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VURAN KİM VURULAN KİM ???? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TETİKTEKİ PARMAK KİMİN?...HEPİMİZİN...HEPİMİZ SUÇLUYUZ.. TABİKİ DAĞA ÇIKMA SEBEBİNEDE BAĞLI... ASKER İSE KESİNLİKLE SUÇSUZ VE SAVUNMASIZ.... DEĞİLSE EĞER DOĞURAN ANALAR SUÇLU YETİŞTİREN AİLE SUÇLU EKMEK PARASI YOK HÜKÜMET SUÇLU KOMŞU SUÇLU İŞ ADAMLARI SUÇLU HOR GÖREN ARKADAŞLARI SUÇLU BEKLENTİLİ SEVGİLİLERİ SUÇLU İŞ VERMEYEN DEVLET SUÇLU ANLAMAYAN BABALAR SUÇLU DAĞDAKİ KARDEŞLERİMİZİ KULLANANLAR SUÇLU KULLANDIRDIKLARI İÇİN KENDİLERİ SUÇLU SUÇLULARI SAYMAKLA BİTER Mİ?
kader_48can tarafından 3/4/2009 4:54:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
kader_48can tarafından 3/4/2009 4:55:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
öncelikler yorum için çok teşekkür ederim sonra da yorumun net,anlaşılır ve gerçeği yansıtıyor olmasından dolayı teşekkür etmek istiyorum. çok doğal ve sorgulayıcı aynı zamanda çözümleyici bir mantıkla yorumlamanız beni fazlasıyla mutlu etti.. yüreğinize sağlık şiir,umut ve sevgiyle...
Teteiğe bsana hainleri bulmak değil midir önemli olan.
Maşa olarak kullanılanların cezalandırılması hiç bir anlam ifade etmiyor yaşamımızda. Esas başı kesebildiğimiz zaman hain elelr cezayı çekecek ve bir daha kendilerine maşa birilerini bulamayacaktır.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
bir insan vurulur dağda kucağında mavilerle mavzeri göğsüne dönük namlusu puşt mermisi hain
tetikteki parmak kimin * * * Harika çok etkileyici, koca bir destanı bu dizelere sığdırmak ancak maharetli yüreklerin becerisidir, hayranlıkla okudum, dağ güllerimize... yani Mehmetçiklerimize doğrultulan her namlu için Rabbim binlerce günah yazsın defterlerine ve cehenneminde yaksın hiç bir daha çıkarmamak üzere inşallah Yüreğiniz kaleminiz hiç zeval görmesin dilerim siz yaşadıkça, sağlıcakla kalınız
bir insan vurulur dağda kucağında mavilerle mavzeri göğsüne dönük namlusu puşt mermisi hain
tetikteki parmak kimin ****************************************************** Muhteşem ve manidar bir yürek sesi kutlarım,kaleminiz daim olsun şiir yürekli dost, tetikte ki parmaklar belli bunu bilmeyen yok, ama her ne hikmetse insanlar bunu söylemeye cesaret edemiyor...
bir insan vurulur dağda kucağında mavilerle mavzeri göğsüne dönük namlusu puşt mermisi hain
tetikteki parmak kimin
tetikteki parmak bir kardeşinmi bir maşanınmı orası muamma malesef sorgulayan yüreğinize sağlık umarım bir gün o tetiğin karşısındakinin kardeşimiz olduğunun farkına varırız
İşte o parmağı bir bulup kırabilsek belkide bitecek tüm kan. Ancak bir türlü olmadı dostum beee. Sevgiyle kal. Düşünen beyinler güzeli bulur umudundayım. Sevgiyle kalın.
ben sen o hepimiz.... yüreğimizin eşkiya yanı... ve ülkesini seven herjkes.... ne güzel bir şiir böyle... dost yüreğinden gelen en ince düşünce.... vuranda vurulanda biz dostum... insanlığımız... çok hoştu... ve yürekli bir şiirdi... sevgilerimle güzel yürekli şaiirim....
bir insan vurulur dağda kucağında mavilerle mavzeri göğsüne dönük namlusu puşt mermisi hain
tetikteki parmak kimin
Bu parmağı çok iyi biliyoruz dost, bu parmak mecliste piyon olarak bizleri yönetenler ve halen piyonluğunu yaptıklarından icazet alıp hainliğe devam edenler...
kazım Doğan tarafından 2/2/2009 9:41:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
TABİKİ DAĞA ÇIKMA SEBEBİNEDE BAĞLI...
ASKER İSE KESİNLİKLE SUÇSUZ VE SAVUNMASIZ....
DEĞİLSE EĞER
DOĞURAN ANALAR SUÇLU
YETİŞTİREN AİLE SUÇLU
EKMEK PARASI YOK HÜKÜMET SUÇLU
KOMŞU SUÇLU
İŞ ADAMLARI SUÇLU
HOR GÖREN ARKADAŞLARI SUÇLU
BEKLENTİLİ SEVGİLİLERİ SUÇLU
İŞ VERMEYEN DEVLET SUÇLU
ANLAMAYAN BABALAR SUÇLU
DAĞDAKİ KARDEŞLERİMİZİ KULLANANLAR SUÇLU
KULLANDIRDIKLARI İÇİN KENDİLERİ SUÇLU
SUÇLULARI SAYMAKLA BİTER Mİ?
kader_48can tarafından 3/4/2009 4:54:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
kader_48can tarafından 3/4/2009 4:55:44 PM zamanında düzenlenmiştir.