(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)bibi sayfana gelmek nedense gülümsetiyor beni.. Çok güzel konular buluyorsun ama zannedersem konuları sohbet tarzında işliyorsun. Biraz daha şiirsel olsalar inan harika olacak. Sevgilerimle..
Rastgele desem haydi desem biliyorum sayfanda yeni bir Şiir bulacağımı ve yine öyle oldu. Zate bir tek avcılık vardı ahkam kesmediğin bari ona bulaşma Bibim. :) Ha orada iyi avcı kötü avcı ayrımı da var, reklamlarına gülebilirsin; bence yabana atma yabanı da bir bakıver Bibim... :) Eee vallahi araya bir iki saat girmiyor hemen özleyiveriyorum.
Doğamız Rabbimin güzel bir armağanıdır biz canlılara, Sadece biz değiliz, insan cinsi değildir yaşayan orada, Hepsinin yaşamaya hakkı var, küçük bir karıncanın bile Doğayı rahat bırakın, önce kurşunu yöneltin kendinize…
Duyarlı yuregınızı kutlarım arkadasım harıka olmus selam ve saygılar
Çok güzel konular buluyorsun ama zannedersem konuları sohbet tarzında işliyorsun.
Biraz daha şiirsel olsalar inan harika olacak.
Sevgilerimle..