(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAYR-I İHTİYARİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAYR-I İHTİYARİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında ortaya çıkan ise... birilerinin ucuzluğudur hep.. hep..
ve büyüklüğü Allah’ın.. büyüklüğü Allah’ın.. büyüklüğü Allah’ın..
tam isabet.. tam isabet…
Allah´ın büyüklüğünü kavramaktan aciz olan insan için kendisini dünyanın merkezi görmesinden daha doğal ne olabilir... tabii bu doğal diye nitelendirdiğimiz durum aslında doğanın doğasına aykırı; olmaması gereken; insanı iki cihanda da uçuruma sürükleyen bir durum... Allah bizleri ıslah eylesin, "ben, ben" diye heba olanlardan eylemesin inşaAllah... yüreğinize sağlık efendim. Allah´a emanet olunuz...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Tam isabet... acaba hiç görmeyen bir göz varmıdır....olsa bile ilahi adaletin görüş ve hükmü çok büyüktür...ve şehadet ediyorum onun varlığına... birliğine...saygım sonsuz..tebriklerimle...
büyüklüğü Allah’ın..
büyüklüğü Allah’ın..
tam isabet.. tam isabet…
Allah' büyüklüğü ilelebet ve sonsuz....
hissediş ve söyleyiş mükemmeldi....kutlarım efendim....selamlar...