(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arkadaş söz açma sazdan şiirden Şairin üftadı erkanı bizde Badeler içeli arındık kirden Evvelden bu yolun kervanı bizde
Doğruya dünyada bulunmaz huzur Sefine i cismi hicranda durur Eş ar ı meclisde eylemez kusur Şair i YUNUS un ilhamı bizde
Ne de doğru,*Doğruya dünyada bulunmaz huzur*Sefine i cismi hicranda durur*Eş ar ı meclisde eylemez kusur*Şair i YUNUS un ilhamı bizde* ben bu kadar yerinde ve güzellikte bir şiiri ilk kez okuyorum, çok güzel içim açıldı, size çok teşekkür ediyorum sayfama uğrayıp yorum yazdığınız için, yoksa ben nerden okuyacaktım bu güzellikleri, sağolun iyi ki varsınız, var olmaya devam edin, yüreğiniz elleriniz kaleminizhiç zeval görmesin dilerim sağlıcakla kalınız, Yunus'u yazmaya devam edin lütfen harika yazıyorsunuz,( asla abartmıyorum, abartmak bana göre değil)
iyi ki sayfama bir selam bıraktınız şair mükemmel bir kalem daha tanıdm şiir gibi şiirdi anlatımı kelimeler 6+5 hece vezniyle yazılmış kusursuz hece şiiri okudum demi ve kıvamı dört dörtlük bir şiir ki şiir gibi şiir nice paylaşımlara şair sizi tanıdığıma sevindim
değerli gardaşım nde güzel demişsiniz aldım kabul ettim 3.kıtayı saol hediyen kabulüdür kabul edersen 4. kıtayıda en yazayım hediyem olsun kabul edersen? sevgiler bende değerli gardaşıma
MÜNAFIK RİYAKAR GİRMİŞ KOL KOLA NAMERTLER SOYSUZLAR DÜŞMÜŞLER YOLA MAZLUMA SATAŞMAK YAKIŞMAZ KULA YİĞİDİN HARMANI YALMANI BİZDE
Madem bu denli değerli bi insandan bu denli değerli bir yorum aldım,3.ncü kıtasınıda size hediye edeyim.kabul buyurunuz. Münafık değiliz mertoğlu mertiz Namerde soysuza çekilmez dertiz diyar ı gurbette dolaşan fertiz Yiğidin çetini yamanı bizde saygılarımla...
Çok teşekkür ediyorum ama,bunu yapmak mecburiyetinde değilsiniz.zira övgüler evet azim verir ama eleştirinin verdiği azmi veremez.şahısen daha iyisini yapabilmek için hatalarımı görebilmem gerekir.Lütfen bidahakine sadece hatalarımı söyleyini! Hayırlı geceler,Saygılarımla...
önemli bir şiir ve edebiyat adamı derki; bizim insanımız şiir yazmak yerine birazcık okumayı tercih etseler inanıyorum Kİ dilimiz daha iyi anlaşılıp kullanılacak. bence bu şiir de okunması gerekenlerden birisi.. başarılarınızın devamı arkadaş..
Sefine i cismi hicranda durur
Eş ar ı meclisde eylemez kusur
Şair i YUNUS un ilhamı bizde
anlamlı bir şiir yüreğinize sağlık