(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürk artık tahmül edemeyince herşeyi göze alarak gitmesini gerçekten istermi? inan ben bu sorunun cevabını yıllarca soruyorum ama bulamadım desem çok güzeldi kısa ama güçlü bir atlatımdı her dizesinde acı ve isyan vardı güzel insan...
Zamanın yolculuğuna kandık ardı ardına yok olduk… Son nefeste yenildik rüzgârlarla birlikte solduk… Yıldızlar gibi kaydık hayata artık sonduk…
Yitirilen huzur olmuş sanki kurtarır mı iradesiz bedenleri… Bedeni kurtaran bulunur elbet ama sever mi çekip gidenleri… Sevmem artık içimi döktüğüm şiirleri bana seçenleri… Ayrılık kadermiş sanırım anmıyorum hayatımdan gelip geçenleri…
Zamansız esen Samyeli alır hasreti sen anlamadan… Yanardağ misali patlar hisler dokunamazsın yanmadan… Süründü çehrem dönüşün yok gittin ardına bakmadan… Nazarına düştüm yok olayım cürümün bu bedeni yakmadan…
Tohumlar içinde seçilen narin güldün sen yaprak açan… Seninde gönlün vardı aslında bende, neydi seni benden kaçıran… Sen değil miydin bu güzellikleri bol bulup etrafa saçan… Ve Sevdiğimi unutup sana olan nefretimden kaçan…
Benden esirgediğin iki kelime oturdu içime aylarca… Unutmadım suskunluğunu kendi nefesimle baş başa kalınca… Yalancı yaşamda sevmenin abartısız farkını tadınca… Kalmadın içimde sen, dönüp mutsuz geçmişe bakınca…
Sensizlikte neymiş onun için kendimden geçerim… Kendimi bir kenara atar mutluluğum için sensizliği seçerim… Yalnızlığın gaddarlığına kızar ama ondan daha beterim… Biz’e gerek yok ben varım, kendime yeterim…
Eee be Sülü emmi nereye böyle..? -Valla Muhtar emmi habar salmış... -Toplaşın da / gelin deyyi.. -Essah mı deyon.... -Eeee nerede toplaşılacak ki...? -Hele şu dereyi geçelim de... -Sonra ver elini AB........
O dereyi geçebilene aşkolsun. Ne güzel şiir böyle hayran oldum içeriğindeki duyguya. Kutlarım bu güzel kaleminden dökülen dizeleri. Selam sevgiler.
Ben yarama tuz basar dağlarım
Git.....
Ben gönlüme taş basar ağlarım
Git.....
Ola ki...alevler sarar bedenimi,görme
Git.....
Ben hasretinle yanarım.SEN BİLME...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
YÜREGIN SUSMASIN BIZ SARARIZ YARAMIZI YÜEREGIMIZ SAGOLSUN KUTLARIM ANLAMLI DUYGULU SIIRINI SAYGILAR SELAMLAR