(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYORUM ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYORUM ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yasemin'de bir karanfil bırakıyor sayfanıza ama rengine karar veremedi sonunda beyaz olsun istedim saf temiz şiirler hayalllerim ve düşlerim gibi kaleminize sağlık tşklr yaseminnn
Kısa şiirlerin de çok güzel Şairim; uzun süredir bugün biraz fırsat buldum, bir-iki yorum atabiliyorum, yoğunluğumu biliyorsun, sonra bir gösterime çağıracağım seni, biraz sabret! Beyaz ıslık çalmayı becermeye çabalamıyor muyuz yaşam boyu?! Sabrın sonundaki öfke anlamlıdır, dizginlenir, konrtrol ederken güçlenirsin! İnci gözlüne de her yanı çiçek olan karanfil yakışırdı, zaten!!!
Tümden Emeğine sağlık Can Dostum, çok sevdim şiirini.
'Yıkıldı, zamansız düşlerim' ya da 'yıkıldı zamansız, düşlerim' Noktalama işareti koymayarak, iki şekilde de anlaşılabilirlik imkânı sağlamışsınız. Bu çok hoştu. Şiirinizse zaten beğeniyi hakediyor. Yüreğinize sağlık. Selamlarımla.
Ama Ardımda sabır Sabırdan doğan öfke Ve hiç bitmeyen Beyaz bir ıslık bırakıyorum
İnci gözlüm Sana da bir karanfil
böyle kısa şiirleri her nedense daha çok seviyorum.... söz az ve öz olduğundan mıdır, nedir ? hissediş ve söyleyiş olarak mükemmeldi....kutlarım efendim....selamlar...
kısa sözlerle yıldızların sonsuzluğunda derin anlamlar taşıyan H A R İ K A bir şiirdi CAN ABİM...bazen böyle alıp başımızı gitmek isteriz hayalini kurduğumuz yolculuklarda...ama sakın SEN GİTME..!..sevgilerimle...
...
git şair
orda maskesiz ve anlaşılır hem de "insan" gibi yaşama şansı bulursun...
çok iyi bir çalışmaydı