(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLLER GÖNÜLDE ..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLLER GÖNÜLDE ..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ............................................... .......................B .......................E .......................Ğ .......................E .......................N ........................İ ............................................... ........................İ ...........................L ................................E .............................................. OKUDUM DOST KALEM
Aslı şirin serisi, Bana ilham perisi, Laf-ı güzaf gerisi, Hayattır yar busesi.
Sen Yusuf’a kuyusun, Züleyhâ’nın soyusun, Ümit’in can suyusun, Sendedir gül kasesi
zeki bey şiirleriniz ayrı tat ayrı duygu kaleminizin rengi fark ediliyor dost yüreğin güzelliğini yansıtıyor zaten bu alemde sizin yorumlarınız çok kalemlerin yüregini okşuyor gerçektende ayrı bir kişiliğiniz var zeki bey her daim hatırlanası dostsunuz ben bu yönünüzle sizi tebrik ediyorum benim için ayrı düşünülmesi gereken bir kalemsiniz dost selam ve saygılarımla sizi selamlıyorum dua ile
İşte duygu işte sayın Ümit Zeki Yazmış bu asil yürek,yazmış yine güzellikleri Çok arif çok sağanak duygular Yürekten efendim kutladım sizleri Saygı ve selamlarımla ________Ali Cemal AĞIRMAN______
şair67 tarafından 1/28/2009 4:20:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aslı şirin serisi, Bana ilham perisi, Laf-ı güzaf gerisi, Hayattır yar busesi.
Sen Yusuf’a kuyusun, Züleyhâ’nın soyusun, Ümit’in can suyusun, Sendedir gül kasesi.
of of ne güzel dizelerdi.içimizi açtınız,hep hüzün yazıyor ve okuyoruz içimiz kararıyor.kutlarım,emeğine sağlık yüreğinine sağlık.bu kalem susmasın kardeşim hep böyle güzel şiirler yazsın.saygılar.
Okuduğum gözünden, Sevdanın ayak sesi. Neler vermem özümden, Sensin tek sermayesi.
Gel de; ol gönlüme gül, Gönlüm gülsün; sen de gül. Her kafese bir bülbül, Tükenmesin nefesi.
Sahifenize gül kokuları eşliğinde güzel bir şiirin dizeleri yayılmış. İçim açıldı ruhum ferhladı.Ne güzel bir aşk şiiri. Gönlünüzün sel olan sesi ta buralara kadar geldi.
Gönlünüzde hiç solmayan yediveren gülleri açsın her mevsim. Kutlarım duygulu yüreğiniz.Herşey gönlünüzce olsun. selamlar.
Güller sevenler asiklara sevgin oldugu her yerde onlara eslik etsin.guller dikelnlerini kimsenin yuregine,eline batirmasin sevgiyi simgeleyen guller hep insanlara sevenlere guzellikleri yasatsin.dostluklari asklari yureklerde sevginin oldugu sekilde onlara eslik etsin.gullerin renkleri ve guzellikleriyle her sekilde anlamli ve guzeldirler.yeterki onlar sevenlere ulassin.cok guzel bir siirdi .
Usta kaleminizden yine muhteşem bir eser okumanın verdiği hazla ayrılıyorum sayfanızdan. Yüreğiniz dert görmesin üstadım.Paylaşım için teşekkür ederim.Saygımla.
Benden önce söylenmiş; İlk Alimoğlu ile yorumun en güzeli... Son sözü Fahrettin Dönmez Bey demiş... "Laf-ı güzaf gerisi, Hayattır yar busesi." ........ En güzelini siz zaten söylemişsiniz!... Bizden size; selam ve saygı...
Ümit hocam hece azalmis ama duygu hala ayni yogunlukta. Hece azalinca duygu anlatmak zorlasir ama kalem usta olunca öyle olmuyor, tebrikler degerli yüreginize...
el de; ol gönlüme gül, Gönlüm gülsün; sen de gül..
Ah keske sizin kadar dans edebilsem satirlarla/siirlerle nereye imza atsaniz bir guzellik gosteriyor..gercekten ogrenecegim cok sey var..yuregine saglik usta..sagyilar sevgiler..
şiiriniz güzel olmuş ben ilk kıtaya takıltım. dizeler arasında kopukluk var. virgülü koymuşsunuz. mısranın devamı bağlantılı olması gerekirken farklı bir mısra gelmiş.ama şiir güzel
Aslı şirin serisi, Bana ilham perisi, Laf-ı güzaf gerisi, Hayattır yar busesi.
Sen Yusuf’a kuyusun, Züleyhâ’nın soyusun, Ümit’in can suyusun, Sendedir gül kasesi.
Gerçek anlamda şiir gibi şiir okumak okuyucuyu çok fazla mutlu ediyor. Çünkü umduğunu bulabiliyor okuduklarında. Tıpkı sizin şiirlerinizde olduğu gibi.