(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
****Sana Dedim**** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
****Sana Dedim**** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birkaç kelam yazılmış. sanırım boş zamanınızda hadi bari bende şiir yazayım dediniz sanırım...cıksss hiç beğenmedim. (cemal safi ve diğer üstadları arada okursanız, neden beğenmedim anlarsınız).
yeniksin senden önce aldığım her damlaya. ===================
Güneş ve Yağmur.. Tabiat....hele Bahar ... Bizlere yeryüzünün güzelliği açar . Değerli Şairem, Yine gönül pınarınızdan çok güzel bir şiir okudum . Tebrikler..
Çok özgün bir şiir okudum.Emeğinize sağlık... Kimlikli ama cinsiyetsiz, Kişilikli ama cinsiyetsiz, İnsan ama cinsiyetsiz , herkesin farklılığının çok insani olduğu bilinciyle donanmış bir dünya dilerken,Sizin ve tüm emekçi kadınların gününü kutluyorum...Sevgiyle kalın...
Enterasan bir anlatımın var denize ırmağa yağmura can vererek ona duygu yükleyip kendine ortak edebiliyorsun farklı ve tarz olan bir profilsin... Kutlarım ...sevgimle.