bir varmış bir yokmuş güneş ve yağmur henüz dostmuş kardeşçe paylaşırlarmış dünyayı sahilde bir kadın Bakmakta zorlanırken Akdeniz güneşine şakacı bir dost gibi sessiz yaramaz bir çocuk gibi gizlice ustaca basarak ayak uçlarına ne olduğunu anlayamadan kadın iri yağmur damlaları bir göz kırpar güneşe güneşyağmurdan muzip imzalar anlaşmayı saçlarına dokunup kovulmayınca sarıp sarmalayıp tepeden tırnağa bir güzel Islatırlar kadını yukardan bakıp bakıp kahkahalar atarken müttefikler olan biteni bilmezler yarattıkları güzellik içinden coşar taşar kadının bir gülümseme olup kalır yüzünde saklayamaz, umursamaz da “deli derlerse” gökten üç elma düşmedi ama bilmek hiç de zor değil “kim ermiş muradına”…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş Yağmur İçinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş Yağmur İçinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir varmış bir yokmuş güneş ve yağmur henüz dostmuş kardeşçe paylaşırlarmış dünyayı sahilde bir kadın Bakmakta zorlanırken Akdeniz güneşine şakacı bir dost gibi sessiz yaramaz bir çocuk gibi gizlice ustaca basarak ayak uçlarına ne olduğunu anlayamadan kadın iri yağmur damlaları bir göz kırpar güneşe güneş yağmurdan muzip imzalar anlaşmayı saçlarına dokunup kovulmayınca sarıp sarmalayıp tepeden tırnağa bir güzel Islatırlar kadını yukardan bakıp bakıp kahkahalar atarken müttefikler olan biteni bilmezler yarattıkları güzellik içinden coşar taşar kadının bir gülümseme olup kalır yüzünde saklayamaz, umursamaz da “deli derlerse” gökten üç elma düşmedi ama bilmek hiç de zor değil “kim ermiş muradına”…
guneş icinde yagmur bırde toprak kokusu ne rahatlatır yureklerı guzel şiirinizi okumak bugune kısmetmıs tebrıkler arkadasım selam ve saygılar
merhabalar efenim.. çok hoş değişik bir lezzette keyif verici bir eser okudum.. hani derler ya üç boyutlu bir film izler gibi beğeniyle okudum.. başarılarınızın daim olması dileklerimle..gönülden kutlarım efendim..sonsuz saygı ve muhabbetle.. sevgiyle kalın..ziya var
sahilde bir kadın Bakmakta zorlanırken Akdeniz güneşine şakacı bir dost gibi sessiz yaramaz bir çocuk gibi gizlice ustaca basarak ayak uçlarına ne olduğunu anlayamadan kadın iri yağmur damlaları bir göz kırpar güneşe güneş yağmurdan muzip imzalar anlaşmayı ...
ne güzel bir şiir, bugüne dek şiirlerinizi okumamış olmak bir talihsizlik benim adıma, özür dilerim efendim, yürekten kutlarım, teşekkürler, sevgi ve saygımla, selamlar...
bir varmış bir yokmuş güneş ve yağmur henüz dostmuş kardeşçe paylaşırlarmış dünyayı sahilde bir kadın Bakmakta zorlanırken Akdeniz güneşine şakacı bir dost gibi sessiz yaramaz bir çocuk gibi gizlice ustaca basarak ayak uçlarına ne olduğunu anlayamadan kadın iri yağmur damlaları bir göz kırpar güneşe güneş yağmurdan muzip imzalar anlaşmayı saçlarına dokunup kovulmayınca sarıp sarmalayıp tepeden tırnağa bir güzel Islatırlar kadını yukardan bakıp bakıp kahkahalar atarken müttefikler olan biteni bilmezler yarattıkları güzellik içinden coşar taşar kadının bir gülümseme olup kalır yüzünde saklayamaz, umursamaz da “deli derlerse” gökten üç elma düşmedi ama bilmek hiç de zor değil “kim ermiş muradına”…
iri yağmur damlaları bir göz kırpar güneşe güneş yağmurdan muzip imzalar anlaşmayı saçlarına dokunup kovulmayınca sarıp sarmalayıp tepeden tırnağa bir güzel Islatırlar kadını
Sabah sabah masal tadında bir şiir okudum.Kutluyorum.Bir an beyaz kanatlarıyla bir peri ve uçsuz bucaksız bir deniz geçti gözlerimin önünden.Hatıralar yumağından çözülüp gittim bir masal ülkesine.Uzaklara...çooook uzaklara...Oralarda kaldı muradım başka baharlara....Selamlar,saygılar efendim...