(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANİFESTO şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANİFESTO şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayır ve şerrin kaynağında tıkanıyorum..her şey hayır içinde çözülüyorum..şer de hayr olabilir..en azından sınav manasında...kötüden iyiyi süzmek yada kötü sandığımız şeyin bizi ulştırdığı iyi sonuç anlamında..ama hayr dan şer çıkartmaya kalkarsak..orada sapmalar oluyor işte..
bir çiçeğin açması… bir gerçeğin anlaşılması…
beğenerek ve kendi anlamımı tazeleyerek okudum selam ve muhabbetlerimle
Şerre bakma.. her şey hayır için Her şey hayır için….
ahh bir de biz insanoğlu bu sırra erebilsek... en olmaz olamaz dediğimiz olayların sonunda güzelliklerle buluşuyorken ya da nice haykırışlarımızla boğduğumuz anların içinden bal´ları tadıyorken farkında olabilsek bir de... olayları kendi isteğimiz-beklentilerimiz ışığında yorumlamaya alışmışız... bizim isteğimiz doğrultusunda cereyan etmeliymişçesine, gerçekleşmeyince kıyameti koparırız... ahh aşabilsek... her şeyin Allah´ın bir hikmeti olduğuna kalben de inanabilsek... kalben inanabilmek ve öyle yaşayabilmek duasıyla... Allah razı olsun efendim. Allah´a emanet olunuz...
Şairin işi, bir bakıma bir kuyumcunun işine benzer. Sabır ister, dikkat ve titizlik ister, incelik ister. Siz bu sabrı ve işçiliği göstererek güzel ve özgün bir şiire ulaşmışsınız…
anlamadıysan.. zaten herşey boş.,,
KUTLARIM ŞAİRİ HAYRA DAVETİ VAR SELAM VE SEVGİMLE,