sensiz gittiğim yol yolmudur? sensiz yürüdüğüm sokak ,sokak mı? bensiz güneş batarmı bilmem: sensiz güneşdoğarmı?
sensiz hangi ilk bahar beni yaza bağlar? benim sensiz tüm baharlarım son bahar? kuşlar hangi mevsimde göç eder bilmiyorum ama: sensiz benim tüm mevsimlserimde göç var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sensiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sensiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sensiz hangi ilk bahar beni yaza bağlar? benim sensiz tüm baharlarım son bahar? kuşlar hangi mevsimde göç eder bilmiyorum ama: sensiz benim tüm mevsimlserimde göç var...
sensiz gittiğim yol yolmudur? sensiz yürüdüğüm sokak ,sokak mı? bensiz güneş batarmı bilmem: sensiz güneş doğarmı?
sensiz hangi ilk bahar beni yaza bağlar? benim sensiz tüm baharlarım son bahar? kuşlar hangi mevsimde göç eder bilmiyorum ama: sensiz benim tüm mevsimlserimde göç var...
Bir umut esintisiydi dizeleriniz. Sevgilerimle.....
sensiz hangi ilk bahar beni yaza bağlar? benim sensiz tüm baharlarım son bahar? kuşlar hangi mevsimde göç eder bilmiyorum ama: sensiz benim tüm mevsimlserimde göç var...
'SEN' sizlik yokluğa göç olur, derin bir sızı olur hep... Yoğun duygular yüklenmiş dizelerle güzel bir şiirdi... Kutlarım, selamlar... Aramıza hoş geldiniz...
sensiz hangi ilk bahar beni yaza bağlar? benim sensiz tüm baharlarım son bahar? kuşlar hangi mevsimde göç eder bilmiyorum ama: sensiz benim tüm mevsimlserimde göç var
SENSİZ VE DE SENDEKİ BENSİZ ALLAH DAİM ETSİN KUTLARIM
Kanun namına... Bütün mevsimlerde göç varsa, vuslata yakınsınızdır. Göç edenler mutlaka bir yerlerde karşılaşırlar. Bu yüzden, sizin visaliniz yakındır. Göçünüz hazan göçü değil, yar gönlüne yapılmış bir hicrettir bana kalırsa. Bu sebepledir ki; şiir bir dua kurgusunu almış, dizeler kalkmış yürümüş adeta. Az kalmış vuslata... Kanun namına...
benim sensiz tüm baharlarım son bahar?
kuşlar hangi mevsimde göç eder bilmiyorum ama:
sensiz benim tüm mevsimlserimde göç var...
kaleminiz daim olsun üstadım saygılar