Akşam olması ne kötü Sanki sen gidiyormuşsun gibi geliyor güneş batarken Ne kadar acıtıyor bir bilsen Güneşin yavaş yavaş kaybolması Hele kızıllığının acısı bir başka Bir de yakamoz olursa Yüreğim dayanmıyor sevdiğim Akşamları sevmiyorum Sanki sen gidiyormuşsun gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşamlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşamlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akşam olunca o gidiyor, güneşin kızıllığı da fakat yürek giriyor devreye ve duygular dökülüyor kağıda şiirler yazılıyor..Bu da çok güzel değil mi? Ha birde bu şiiride akşamdan sonra gelen gece de yazdınız değil mi? Tebrikler..
akşam olduğunda bir hüzün çöküyor dudaklarıma ve sen varsın her çıkan kelimede gözlerim dalıyor bakıyor İstanbul'a öyle uzak ki,öyle apansız kayboluyor pencere dört duvara bürünüyor elim ayağım.. yatağımın çarşafını bile bozmadan. oturup bir köşesine seni düşlüyorum.. belki bir gün gelirsin diye.. . . .
bitmeyen bir şiirimin tam ortasıydı.. ama akşamları okuyunca bu dizeleri yazasım geldi.. tebrikler şair.. AKŞAMLAR HİÇ BİTMEZ..
akşamdan sonra gelen gece de yazdınız değil mi?
Tebrikler..