(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...AYRILIK.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...AYRILIK.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani sevdiğinin ismini buğulu camlara yazarsın bi bakarsın silinir sonra sahile çıkarsın kumun üzerine yazarsın bi bakarsın ordan da silinir gözüne üzerine dalgaların vurduğu kayaları görürsün zorda olsa oraya yazarsın sevdiğinin ismin artık ölsemde gam yemem dersin çünkü artık ne sert dalga ne başka birşey onu ordan silebilir çünkü acı ile yazıldı o isim oraya...
Kalplere tek isim akıllara tek ismin yazılması dileği ile
senin adın kazınmış bir kere benim aklıma çıkmaz artık boşuna uğraşma beni bırakan kakbim artık senin yanında uğurlar olsun sana elveda..... --------------------- İKİ DUGU BİR ARADA ÇOK ŞEYDİ ANLATILAN HÜZÜNLEE ELLERİNİZE SEVEN YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
sonra sahile çıkarsın kumun üzerine yazarsın bi bakarsın ordan da silinir
gözüne üzerine dalgaların vurduğu kayaları görürsün zorda olsa oraya yazarsın sevdiğinin ismin artık ölsemde gam yemem dersin çünkü artık ne sert dalga ne başka birşey onu ordan silebilir çünkü acı ile yazıldı o isim oraya...
Kalplere tek isim akıllara tek ismin yazılması dileği ile
Cennetin özlemi sizinle olsun..