Sana ayrılıklar getirdim uzak yollardan, Kırgınlıklar, yanlızlıklar ve kaygılar var ceplerimde. Sana rafine edilmiş gözyaşları, hiç bir tene değmemiş parmak uçları, hiç bir hayata dokunmamış kelebek kanatları Getirmek isterdim. Sana yarınlar için biraz tecrübe, Acılar için dayanma gücü, Kayıplar için kazanma azmi Getirmek isterdim. Hiç atılmamış kahkahalar, Hiç söylenmemiş aşk sözcükleri, Hiç yürünmemşi yollar getirmek isterdim. Ama sana büyümek zorunda kalmış çocukluğumu, bir türlü eğitilememiş gençliğimi, Kederlere boğulmuş yetişkinliğimi getirdim. Oysa ki sana, keşfedilmemiş benliğimi, Hiç açılmamış sırlarımı, Dünyadaki ilk heyecanlarımı Getirmek isterdim. Ama sana gelene kadar tükendi her şeyim. Şimdi içi tamamen kurum bağlamış, Posası benliğinin üzerinden sıyrılmış, İhtiyar, zavallı ve hüzünbaz bir adamım. Verecek bir canım kaldı, O da senin olsun kadım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMRÜN SON DÖNEMECİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMRÜN SON DÖNEMECİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim. olsun kayıp da görsek, bu yol bizim yolumuz d ur diyorum ben şiirinizin üstüne. bize anlık zaman dilimlerini kaybettirenler utansın. yolum doğruymuş dedim bir kez daha kendi kendime. beni düşündürdüğünüz için teşekkür ederim.
Yarım kalmış bir şiir daha! Ne güzel gidiyordu oysa... Irmakların çağıltısı kadar hüzünlü,bir o kadar da serin...
...........Sana rafine edilmiş gözyaşları, hiç bir tene değmemiş parmak uçları, hiç bir hayata dokunmamış kelebek kanatları.................. Of ki ne of... Kutluyorum bu kalemi ve ona yazdıran yüreği...
d ur diyorum ben şiirinizin üstüne. bize anlık zaman dilimlerini kaybettirenler utansın. yolum doğruymuş dedim bir kez daha kendi kendime. beni düşündürdüğünüz için teşekkür ederim.