(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALTMIŞ DAKİKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALTMIŞ DAKİKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zor bir soru ne yapardım bilemiyorum ama herhalde ilk yapacağım ailemle vakit geçirmek olurdu. vasiyetimi, dileklerimi, ölümümden sonra yapacaklarımı yazardım. birtane şiir yazardım kesinnnnnn o ruh haliylee ölümü anlatan en güzel şiir olurdu herhalde. Canım yürekten tebrik ederim düşündüren güzel eserini.Allahım uzun ömürler versin yüce gönlüne. Sevgimle.
ah be biz birakin altmis dakika yi bir günün dahi degerini bilmiyoruz...oysa o gün illa gelicek diye birsey yok elimizde senet yok ki yarina...cok güzeldi...herseyin degerini bilmeniz dilegi ile...tebrikler
Bilsen ki; Bir saat sonra ölüyorsun Neler sığdırırdın Düşün! Gün ise yirmidört saat Sense hâlâ bekliyorsun bu dizelerin açılımı ve yorumuna sayfalar yetmez ben vazgeçtim bir şey yazmıyorum saygılar selamlar
Bilsen ki; Bir saat sonra ölüyorsun Neler sığdırırdın Düşün! Gün ise yirmidört saat Sense hâlâ bekliyorsun... CANIM ARKADAŞIM SADECE BİR HARF YAZSAN BEN ŞİİRLERİNİ OKURKEN NE DEMEK İSTEĞİNİ BİLİYORUM ÇÜNKÜ ANLATIMIN O KADAR ENGİNKİ HAYRANIM KALEMİNE YÜREĞİNE SAGLIK KALEMİN DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE ZARALICAN
böyle hazır olmadıgımız sorular sormayın sizde kardeşim bakarız bulunur hayatın içinden birşeyler mesela o na hava durumu önemli yagmur yagıyorsa kutlarım güzeldi
küçücük bir şiire neler de sığarmış... küçücük bir şiir nasıl da öğütüp toz edermiş gündelik kaosun pervasız rüzgarı önündeki savruk takıntıları, herşeyi hiçleyerek doludizgin yaşama isteğini bileyerek nasıl da sürermiş insanı hayat oyununa yeniden...
buluş mükemmel... işçilik güzel... felsefe derin... şiir binlerce ömrün yönünü değiştirecek kadar güçlü... dostun kaleminden çıkmış ne güzel, ne gurur verici...
Ben her türlü çılğınlığı yapardım sevgi adına ama bak Can Dündar da bir yazısında neler diyor ;
Mori Schwartz, hayat dolu bir üniversite profesörü... Ve bir gün öleceğini duyunca ''son yolculukla'' ilgili sorulan bir soruya şöyle cevap vermiş "Herkes öleceğini bilir, ama kimse buna inanmak istemez. Oysa öleceğimize inansak, bazı şeyleri farklı yapardık. İnsan ölmeyi öğrenince yaşamayı da öğrenmiş oluyor. Budistlerin yaptığını yap ve her sabah omuzundaki küçük kuşa sor: '- O gün, bugün mü? Hazır mıyım? Olmak istediğim insan mıyım? Kariyer, iyi maaş, araba ve ev taksitleri... hayattan istediğim şey bu mu?'"
* * *
"Şuraya uzanmış yavaş yavaş ölürken rahatlıkla söyleyebilirim ki, istediğin kadar güce ya da paraya sahip ol, yaşamı satın alamazsın" diyor Mori... "- Son bir 24 saatin olsa ne yapmak isterdin?" sorusuna ise herkesi şaşırtacak kadar sade bir cevap veriyor: "- Sabah kalkar, jimnastiğimi yapar, ardından çörek ve çayla kahvaltı eder, yüzmeye giderdim. Sonra arkadaşlarımı evde güzel bir öğle yemeğine davet eder, onlara ne kadar değer verdiğimi anlatırdım. Ardından ağaçlıklı bir bahçede yürüyüp renkleri, kuşları seyreder, doğayı içime çekerdim. Akşam sevdiklerimle bir restorana gidip yemek yer ve en güzel kızlarla tükeninceye dek dans ederdim. Ardından eve gelir mükemmel bir uyku çekerdim".
* * *
Sizin bunları yapacak vaktiniz var. Bütün yapmanız gereken arada bir omuzunuza bir bakış atıp sormak: "Bugün mü küçük kuş, bugün mü?.."
Çok güzeldi Ayşe, insanoğlu öleceğini bilse gerçekten de bu kadar acımasız olmazdı bence...
yapacak şeyleri düşünürken acaba korkum odur keşkelermi ağır basacak ve onca değerli zamanı bomboş geçirenlerin vay haline sevgiye değer vermeyenler bomboş hayatı yaşayanlara 6o yıl bile bomboş geçiyor ahhh be canım
Bilsen ki; Bir saat sonra ölüyorsun Neler sığdırırdın Düşün! Gün ise yirmidört saat Sense hâlâ bekliyorsun...
___________________________-ımmmmmmmm.........etkilendim.......ama böle bişi olursa sadece düşünmekle geçirilir zaman.........hiç bişi yapamaz insan..........ben mesela bilsem ki biraz sonra ölcem gerçi durum ayrı ....mutluluktan uçarım da normal zaman ve şahıs olduğunda durum............düşünmek en iyisi..........sıkıcı olsa da.........ben düşünmezdim çünkü...........
kutlarım.........düşünmese de burda ki bu sayfa düşündürüyor........
Bir tek dilek gerçekleşecek, "söyle" deseler peki ne yapardınız. Hiç de hazırlıklı olmadığımız sorular bunlar. Kaleminize sağlık arkadaşım. Düşünmeye sevk ettiniz uyuyan beyinlerimizi.
Ne zor bir soru ne yapardım bilemiyorum ama herhalde ilk yapacağım ailemle vakit geçirmek olurdu.
vasiyetimi, dileklerimi, ölümümden sonra yapacaklarımı yazardım.
birtane şiir yazardım kesinnnnnn o ruh haliylee ölümü anlatan en güzel şiir olurdu herhalde.
Canım yürekten tebrik ederim düşündüren güzel eserini.Allahım uzun ömürler versin yüce gönlüne.
Sevgimle.