Deryalara dalsam diyorum bazen, Gitsem ta o sensiz uzaklıklara Terk etsem maziyi diyorum, Sıyrılsam bu hayat bağından,
Atsam içimden diyorum seni parça parça Hiçbir izin kalmayıncaya kadar, Ne kadar atsamda tükenmez , Bende bıraktığın izler mahşere kadar….
Kaçsam diyorum çok çok uzaklara… Rusya yamı? Avusturya yamı? Bulgaristana mı? Yok yok oralarda yakın sana.. Gitsem diyorum güney kutbunamı?
Bilmemki unuturmuyum o zaman seni, İçimi kasıp kavuran bu sevgini, Yeter artık çektiğim bu ızdırap, Göçüyorum artık mahşere, Sende gül neşelen eğlen EMİ!.......
NİLTÜRK (N.HAKVERDİ)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmemki unuturmuyum o zaman seni, İçimi kasıp kavuran bu sevgini, Yeter artık çektiğim bu ızdırap, Göçüyorum artık mahşere, Sende gül neşelen eğlen EMİ!....... ------------------------------------------
"BENDE BIRAKTIĞIN İZ MAHŞERE KADAR..." DEME SAKIN BUNDAN NE ÇIKAR; LAKİN ONUN SONRASI DA VAR, ORADAKİ ATEŞ HİÇ SÖNMEZ YANAR !.. SENİ, ÖLDÜKTEN SONRA DA İÇİMDE BENİ YAŞATACAK KADAR !.... ---------------------------- GÜZEL BİR, AŞK ŞİİRİYDİ ELBETTE Kİ !... İNCECİK DETAYLARI OLAN VE KUZEY KUTBU'NUN SOĞUKLARIYLA ISINAN... BİR AŞK ŞİİRİ, "MAHŞERE" DOĞRU YOL ALAN ÖYLECE NOKTALANAN AMA VARLIĞIYLA HEP YAŞAYAN, BİR ŞİİRDİ HOŞ SEDA'SI OLAN !.... --------------------------- TEBRİKLER OLSUN İŞTE ! BÖYLESİ DUYAN BİR YÜREĞE !.......
GÜZEL YÜREKLİ İNSAN SEVGİLİ ŞİİİR DOSTU HARİKA ŞİİRİNİZİ BİZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKKÜRLER YÜREĞİNİZE SAĞLIK YALNIZ ŞUNU SÖYLEMEDEN EDEMEYECEĞİM GİTMEMELERİN HİÇ BİRİ AMA HİÇ BİRİ UNUTULMAK İÇİN ÇÖZÜM DEĞİL MUTLAKA BİR YERLERDE HATIRDA KALINIYOR BİR ŞEKİLDE KUTUPLARA KADAR YORULMUŞ OLMANIZ KENDİNİZE EZİYETTEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL FİKRİMCE İNSAN BAZEN GÖKTEKİ YILDIZLAR KADAR UZAK GÖRDÜĞÜNÜ FARKLI BİR ZAMANDA MASASINDAKİ MUMDAN DAHA YAKIN GÖRÜVERİR SAYGILARIMLA BAŞARILAR DİLERİM
Bilmemki unuturmuyum o zaman seni, İçimi kasıp kavuran bu sevgini, Yeter artık çektiğim bu ızdırap, Göçüyorum artık mahşere, Sende gül neşelen eğlen EMİ!.......
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Deselerki gidenmi olmak istersin yoksa kalanmı bunun cevabı o kadar zorki, hani bir şarkı vardır gitmek mi kolay kalmakmı gel bunu bana sor.....Gidersin giderken herşeyimi götürüyorum dersin ama yinede bir şeyler bırakırsın geride..Bir şiiri vardı Cemal Süreyyanın... Şimdi kalkıp gidiyorsun Git Gözlerin kalırmı onlarda gidiyordur Gitsinler Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Gidermi gözler acaba,bence gitmez, o gözlerki gözbebeklirine asılı kalmıştır kalanın.İşte bazen gözler kalır, bazen bir dokunuş.Ne olursa olsun gidenin herşeyini alıp gittiğini sanırken herzaman kalan bir şeyleri olacaktır....
veeee kalansa gidenin azlığı ile çoğalir, büyür, büyültür kimi zaman şarkılarda kimi zaman şiirlerde bulur..kendini ve gideni.............
Çok güzel bir ayrılık şiiriydi.....Yüreğinize sağlık...kaleminiz hiç susmasın...
İçimi kasıp kavuran bu sevgini,
sevgilerimle