Bana dün tepeden baktın Kaşlarını çattın Gözlerini ağarttın Bakmaz olsaydın İçimi kararttın ey yar Korkma artık gözlerimden Yakmayacak onlar seni Gözlerimden sana akan Yaşlara yazık oldu Gençliğim heder oldu Ama artık ikimize de yazık Vardır bunun çaresi Arkadaş kalalım ey yar Nefreti bir tarafa atalım Eski iki dost kalalım Kim ayırdı bizi bizden O kadere dur diyemedik Ne yazık o günlerin Kıymetini bilemedik Eski günlerin hatrına Arkadaş olalım Otuz dört yılın hatırına Tekrar deneyelim deme İnan senle bu bedeni de Toprağa gömdüm İlk ve son sevdiğim Sensin yine sensin Ama manavi olarak Dil yarası geçmez Tülay der iki nefes Bir olmaz artık Bu böyle sürüp gidecek Hayat devam edecek Geriye kalan benim Alnım açık yüzüm ak Anamın sütü gibi ak Onurluyum ey yar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY YAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY YAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana dün tepeden baktın Kaşlarını çattın Gözlerini ağarttın Bakmaz olsaydın İçimi kararttın ey yar Korkma artık gözlerimden Yakmayacak onlar seni Gözlerimden sana akan Yaşlara yazık oldu
gözlerinizden akan yaşlara yazık olmuş ama yazan yüreğinize helal olsun diyorum.. sevgiler kucak dolusu saygılar yürekten...
Eski günlerin hatrına Arkadaş olalım Otuz dört yılın hatırına Tekrar deneyelim deme ----------------------------------- Anlamadım burda ayrılık mı söz konusu olmuş bilemedim. Kafam karıştı. Aydınlatırsanız konuyu memnun olurum. Ayrılık varsa fedakarlık da şart. Eğer insanın bir anlık ömrü varsa da şiirin hatırasına saygılı olmak gerekir.Dil yarası da nerden çıktı bacım. Dil yarasını geç,gönül yarasını sar.Anlaşılan özlüyorsun.Suç küçüğün,af büyüğün.Affet gitsin sevgi hatırına!.. Şiirini okudum.Sanırım karıştırdım.Şuurum bugün dağınık bağışlanmak dileğiyle!. hoşça kal. Saygı ve selam.
Tülay der iki nefes Bir olmaz artık Bu böyle sürüp gidecek Hayat devam edecek Geriye kalan benim Alnım açık yüzüm ak Anamın sütü gibi ak Onurluyum ey yar.
Dil yarası geçmezde biraz affedici olmakta güzel bakın onca yıl geçmiş geçmiş yılların anısına kutluyorum şair yürek sesiniz diliniz anlatımınız çok güzeldi
Tülay der iki nefes Bir olmaz artık Bu böyle sürüp gidecek Hayat devam edecek Geriye kalan benim Alnım açık yüzüm ak Anamın sütü gibi ak Onurluyum ey yar.
Geriye kalan Hakiki varlık olan o baki kalan o ançak onunla olunca işleyen yine o iki ben vardır biri nefsin biri baki olanın güzel di yürekten kutlarım selamlar.............
koca bir dağdır volkan misali yanan yürek ....ve tertemiiz bir sevgidir aşk yüzünde nur gibi ve gönlün de bir hüzündür bir ömür ay aşığında yalnızlık gibi ve sevgi sonununda nefret fırtınası esmemiş bir orman gibidir dimdik o sevda .. yazan yüreği gönülden kutlarım sevgiyle kalın ....
Bir sevgi bitmişse en güzel hatıraları düşünerek uzaklaşmalı.Arkadaş ve ya dost olarak kalınmaz.Bu yanlızca bir ümittir insanın içinde hala yanımda olsun da nasıl olursa olsun diye.ama sonrası çok acıtır yine.En iyisi kabullenmek ve tevekkül etmektir.selamlar
EYYY YAR TÜLAY BACIM GÜZEL BİR ŞİİRDİ YÜREĞİNİ ACITAN SENDE HİÇ OLMAMIŞTIR ZATEN AMA SEN SEN GÖZÜNDE BÜYÜTTÜĞÜN İÇİN BÜYÜKTÜR ÇIK YÜREĞİNİN DAĞLARINA BİR DE ORADAN BAK BAKALIM OKADAR BÜYÜK MÜ BEN DENEDİM CAAAAAAN İNAN Kİ ÇOK KÜÇÜCÜK SEN YÜREĞİNİN TOROSLARINDA GEZ DOLAŞ ÇOĞAL KAR OL YAĞ VE BİR GÜN ÇIĞ GİBİ AK ÜSTÜNE AK Kİ YAKSIN KAR YANGINLARI EMİN OL!... ÇIĞIN DONDURUR ÇIĞIN YAKAR TOPRAĞA DEĞİL GÖM YÜREĞİNİN DAĞLARINDAN AKITTIĞIN ÇIĞA SENİN O YÜREĞİNDEN ÖPERİM HAKKINI BANA HELAL ET TÜLAY BACIM SENİN KUL HAKKIN VAR BENDE HAKKINI HELAL ET!.......
YARENŞEHBAL tarafından 1/20/2009 7:35:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
tülay hanım şiir mükemmel çok yere mesajlar var gizem var ama sevda var bakınız sevdanın aşkın yaşı sınırı bence yoktur insan sevmeye dursun ve engel maniler yoksa ben o sevdanın aşkın arkasından koşarım yaşanmış olan hayatımızı insanca mutlu olmak için yaşamıyormuyuz çabalar onun için değilmi bence yaşa başa bakmadan eğer mutlu olucaksanız giderim kim ne derse desin buna benzer şiirim gelicek, çok güzeldi kutlarım herşey sizin mutlu olmanız için olsun, sevgimle sami.
Tülay der iki nefes Bir olmaz artık Bu böyle sürüp gidecek Hayat devam edecek Geriye kalan benim Anlım açık yüzüm Ak anamın sütü gibi Onurluyum ey yar. HER DİZESİ ÖZENLE YAZILMIŞ GÜZEL BİR ŞİİR.TEBRİLKER
Anamın sütü gibi ak
Onurluyum ey yar.
çevremizde hiç kimse kalmasa bile onurumuzla yaşamak kadar güzeli varmı...beğeniyle okudum şiirinizi...emeğinize yüreğinize sağlık..