(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖÇMEYE NİYETLENDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖÇMEYE NİYETLENDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok yok hoca... öyle niyetle falan olmaz Allah bilir sana uzun ömürler versin rabbim daha yapacak çok işimiz var hocam sevgi ve saygılarımla çok hoş şiirdi...
Köprünün üzerinden, Feleğin hızarından, Okudum yazarından, Göçmeye niyetlendim. -------------------------------- Hayırdır üstadım nereye göçüyorsun. Sakın öbür tarafa gideyim deme! Daha tüm Türkleri tek ordu yapıp;Turanı kuramadık,Kızılelma'da bayram yapmadık. Pes etmek yok töremizde,isyan yok listemizde.yapacak çok işimiz var daha!....... Yorulmuşsan dinlen sakın göçeyim deme. Bize öğüt verecek Korkut Atamız değilmisin? Sözümü bitirmek istemezdim ama zamanını almayayım. Saygı ve selam.
Elbet bir gün hepimiz bu âlemi terk edeceğiz.Gitmeden önce bohçayı doldurmakta yarar var.Anlamlı ve güzel dizelerdi. Yüreğiniz dert görmesin.Tebrik,teşekkür ve selam ederim.
Derde düştüm zarından Bıktım gel git turundan Kalkar isem yerimden Göçmeye niyetlendim.
Oğuz’um geç olmadan, Dosta haber salmadan, Vakit akşam olmadan Göçmeye niyetlendim.
18/01/2009 OĞUZSOYLUM [
SEVGİLİ RECEP HOCAM YÜREĞİNİZE GÖNLÜNÜZE SAĞLIK DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNE KATILMAMAK MÜMKÜN DEĞİL HEP GÖÇECEĞİZ ER YADA GEÇ BU KERVAN HEP BURDA KONAKLAYASI DEĞİL MUHAKKAK GÖÇECEĞİZ YÜCE RABBİM GÖÇERKEN AZIĞI BOL OLANLARDAN EYLESİN HAYIRLI YOL ARKADŞLARI NASİP ETSİN İNŞALLAH KONAKLADIĞIMIZ YERDE KOMŞU ARATMASIN DİLERİM
şenerkahramansoylu tarafından 1/19/2009 6:36:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER....