(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN YORULUR GÜNDÜZÜNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN YORULUR GÜNDÜZÜNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya vefasız bu şiirinde eline bi sözlük alıpta okudum şiirini bazı kelimelerin bana yabancı geldi daha doğrusu anlayamadım ama sözlüke bakınca yine arkadaşıma hak verdim sen bi tanesin demekten kendimi alamadım çok güzeldi...........
hiçbir lisan yetmez tarife dert kemirir mazgallık başı pas tutar her fikir görünmez kâinat aynası
Beyinler düşünmediği, fikirler söylenmediği sürece yaamda var olabiliyoruz sevgili şairm.
Konuştuğumuzda dilimiz kesiliyor, gördüğümüzde gözlere mim çekiliyor, düşündüğümüzde parmaklıklar ardında yaşamımız son buluyor. Kokru Cumhuriyetinde yaşıyoruz hepimiz ve düşlerimizi bile pas tutturduk bir gün daha fazla yaşayabilmek için.
Sorgulattırdı dizelrriniz bize bizi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüeğinize.
Yakılmış, yıkılmış bir harabeden, Arda kalan satırları topladım önce. Doğruları gördüm, El yetişmeyen karanlıklarda... İfadesi mümkün olmayan bir an ! Ağlamak neyi geri çevirir ? Kendini taşımaktan acizken zaman...
eline bi sözlük alıpta okudum şiirini
bazı kelimelerin bana yabancı geldi
daha doğrusu anlayamadım
ama sözlüke bakınca yine arkadaşıma
hak verdim
sen bi tanesin demekten kendimi alamadım
çok güzeldi...........