(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ÖLÜRSEM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ÖLÜRSEM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kolaymı ölmek.Ölmek ne.Ölmek onu acıtabilmekmi ? Ölmek belkide Dünyada zamanı bitirip bilmediğin durakta hep onu beklemektir. Geriye dönüşü olmayan beklemek bilemem kimi çok acıtacaktır. Ölmeyi kurtuluş sanmak yanılgı bence. Ben bu duygulardayken Akşamüstü ölmek en güzel zaman seçimi.Gece bin kere ölmekten hem kolay hemde güzel.Tabi ölürsek varsaydığımızda. Sevgi dolu yaşam dileklerimi iletiyorum.
bir akşam üstü ölmeli.gözlüğüm ,tesbihim,küçük radyom,çakmağım ,sigarım kalmalı masamın üstünde.pencerem açık kalmalı,uzakta martı çığlıkları.denizde suların soğuk gölgesi. hüzünlü bir şiirdi.keyifle okudum pardon hüzünle....
Ölüm ,aşk gelinliğine bürünüp bu güzel doğa içinde olduğu sürece, nasıl gelirse gelsin ,hoş geldi sefa geldi.Ne var ki şiirde betimlenen doğa öyle ölüp, bırakılıp gidilecek gibi değil zerresine kadar yaşanacak bir büyü. O akşamüstü nasıl bir güzellikte ,o deniz nasıl büyülenecek halinde ..Bir de yaşama kanat çırpıp devinimiyle "Ey, hayat ben buradayım !"diyen seslerindeki martı ve boğazıyla yedi tepeden güneş.. Yok, bütün bunlar ölmek için değil sonsuz ufkuna bakıp ölümsüzlüğü içine almak içindir.Ölümsüzlük bir de sevenin yüreğinde gerçekleşir kuşkusuz. Akşamüstü ölenler akşamın güzelliğinde kaybolanlardır.Benim gibi.Harika.
saitacikgoz tarafından 1/18/2009 1:32:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel olmuş,işte ölüm kapımızı çaldığımızda böyle olmalı,yaşar gibi karşılamalıyız o geldiğinde haklısın ve güzel bir tasvir beğendimm ben susarım,konusur üç nokta...
Şiirinizi büyük bir zevkle okudum... Gidişin tasviri ancak bu kadar güzel olurdu... Ama siz yinede kalın, daha nice şiirlerinizi okuyalım... Göz ve ruh zevkimize katkınızdan ötürü teşekkürler...
bu şiiri ilk okuduğum zaman içimden sessiz kuşlar göç ediyordu ve ben öyle yalnızdım ki bu kadar güzel bir şiirin dahi elimden tutacağını görememiştim.
şimdi görüyor ve hissediyorum ki şiir oldukça sağlam. hatta 'yüklendiği hüzne rağmen bu şiir daha kaç kişiyi adam eder' noktasındayım.